Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-09 14:03
Hallo,

Mijn huidige abonnement van Vodafone heeft een multisim, dat zijn 2 simkaarten die gelijktijdig actief zijn en de data van het abonnement delen. De extra sim staat op een afgelegen locatie een hotspot te verzorgen. Dit is niet meer te verkrijgen bij vodafone, dus dit abonnement hou ik maar vast.

Nu wil ik op een 2e locatie ook een hotspot. Klopt het dat als ik mijn huidige kaart als duo-sim uitvoer en op de 2e locatie een hotspot zet welke op 5G werkt en mijn telefoon op 4G laat werken, dat beide dan toch gelijktijdig actief kunnen zijn? In oude posts doen mensen dit met 2G en 3G.

Het gaat dus niet om dual sim, waarbij je 2 simkaarten in 1 telefoon hebt.

De reden om dit te doen zijn kosten. Je bent toch al snel 15 euro/maand kwijt voor een beetje internet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@MeTooPV als ik je vraag goed begrijp vraag je je af of de ene sim op 4G kan werken en de andere tegelijk op 5G, klopt dat? Ik zie eigenlijk niet in waarom dat niet zou moeten werken.

Vraagje uit interesse. Hebben beide SIM's ook hetzelfde telefoonnummer? En wat gebeurd er als je dat nummer belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:01
Kan niet meer, behalve een red together constructie:

https://community.vodafon...oor-mijn-tablet/td-p/1583

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:59:
@MeTooPV als ik je vraag goed begrijp vraag je je af of de ene sim op 4G kan werken en de andere tegelijk op 5G, klopt dat? Ik zie eigenlijk niet in waarom dat niet zou moeten werken.

Vraagje uit interesse. Hebben beide SIM's ook hetzelfde telefoonnummer? En wat gebeurd er als je dat nummer belt?
mutli sim. idd oud iets bij vodafone.

ik heb 1 sim in mijn gsm op +316
en 1 sim in mijn tablet op +3197

en kan met beide apparaten bellen en gebeld worden.
ook whatsapp kan apart van elkaar (nu whatsapp koppelaar is niet meer nodig)

net als ts, niet meer te krijgen. Dus ik hou dit abbo nog wel even.
Al 8 jaar stil zwijgend verlengen, wat bij actief verlengen vervalt de 2 de sim

The problem with communication is the illusion it has taken place.