Fortnite - 'De software is afgesloten vanwege een fout'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoetjeF
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 04-07-2024
Goedemorgen, ik heb geen idee hoe ik een nieuwe topic start dus even via hier en hoop dat iemand mij kan en wil helpen. Mijn zoontje heeft zondag de Fortnite ge-update maar helaas komt hij nu niet meer in Fortnite. We krijgen de foutmelding 'De software is afgesloten vanwege een fout' We hebben de software al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas blijft deze melding komen. Wie kan ons verder helpen, alvast bedankt.
Groetjes Jolanda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

BM

Moderator Spielerij
Hoi @RoetjeF,

Ik heb je bericht even afgesplits naar een eigen topic, dat geeft je wat meer kans dat mensen je vraag kunnen beantwoorden.

Nieuwe topics maar je overigens aan door vanuit de forum-index (bijvoorbeeld: Spielerij - problemen en vragen) rechtsboven op de knop 'Nieuw Topic' te klikken, de rest wijst zich dan vanzelf :)

Zelf kan ik helaas niet helpen hiermee, maar hopelijk kan iemand anders je een zetje in de juiste richting geven.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tines45
  • Laatst online: 07-12-2023
Hoi @RoetjeF ook wij krijgen na de fortnite update deze foutmelding.
Ook al van alles geprobeerd, geheugen vrij gemaakt, maar ook dit helpt niet😞.
Hopelijk kan iemand ons helpen.
Alvast bedankt!
Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoetjeF
@Tines45 2 dagen geleden heb ik ook een melding gemaakt bij Epic maar die reageren tot nu toe ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_vanderborg
Hoi, wij hebben hetzelfde probleem met fortnite op de switch. Ook alles geprobeerd, opnieuw opstarten, opnieuw installeren enz.
Ook melding bij epic en nintendo aangemaakt incl foto's wat er gebeurd..maar geen reactie.
Hopelijk komt er snel reactie of weet iemand de oplossing.
Hier een verdrietig zoontje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wanneer crashed het spel? Tijdens het spelen, bij het opstarten, wat gebeurd er exact voordat de game crashed? Speel je op PC of console (@RoetjeF )? :)

Het zou dus met deze te maken kunnen hebben; https://www.mirror.co.uk/...ving-disgruntled-31587135 - maar of je hiermee geholpen bent weet ik niet, men zou dus bezig zijn aan een nieuwe update, maar ik weet niet of die er intussen is. Het artikel zelf is intussen namelijk ook 3 dagen oud.

Misschien is een en ander ook op https://twitter.com/FortniteStatus terug te vinden? :)

[ Voor 59% gewijzigd door CH4OS op 06-12-2023 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saskia231187
Mijn zoon heeft hetzelfde probleem. Na het inloggen komt gelijk de foutmelding in beeld te staan en kan hij niks meer. Het spel ondertussen al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Zelfs op een andere switch daar kwam hij na het inloggen zover om de battle pack te kopen en gelijk daarna kwam ook daar dezelfde foutmelding. Dus of hij nou zijn v bucks kwijt is weten we ook niet. Epic reageert niet op mail. En ook Nintendo heeft nog niet gereageerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M_vanderborg
@CH4OS als je opstart kom je bij begin scherm / lobby, je ziet je avatar en dan opeens een foutmelding zwart scherm met de genoemde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasmijnvn98
  • Laatst online: 04-01-2024
hoii
dit probleem hebben wij helaas ook op de switch en op de ps5

hij gaat bij ons tot aan het inloggen en daarna krijgen wij ook gelijk een foutmelding en wordt je compleet er uit gegooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasmijnvn98
@M_vanderborg
tot zo ver kunnen wij komen we zien ons poppetje inderdaad en dan krijgen we fout melding en worden we er uit gegooit
hebben hem al 4x verwijderd en opnieuw opgestart maar allemaal zonder resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_vanderborg
@jasmijnvn98 klopt helemaal wij ook. Ook gemeld bij Epic games? Zo niet graag doen. Hoe meer meldingen des te sneller ze misschien iets doen?

Dit is de enige plek waar ik tot nu toe anderen vindt die dit probleem ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasmijnvn98
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gucr5TkGMHMD5IFeMnvcs_IHKPU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P2Uu51bx90RdMzSdyED1ztbq.jpg?f=fotoalbum_large

deze melding krijgen wij steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasmijnvn98
@M_vanderborg

hebben we ook gedaan
inderdaad tot nu toe de enige plek
vrienden van ons kunnen wel gewoon spelen alleen wij nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_vanderborg
Onze zoon kan wel op account van z'n zus op de ps4, daar werkt het wel. Maar ja dat vindt z'n zus niet fijn..de hele tijd op haar kamer 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasmijnvn98
mijn vriend kan ook op zijn andere account maar niet op ze normale account.
vrienden van ons kunnen wel op hun normale account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoetjeF
Fijn om te lezen dat er in ieder geval meer mensen het probleem hebben. Jammer genoeg nog geen oplossing. Laten we elkaar in ieder geval op de hoogte houden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_vanderborg
@RoetjeF @jasmijnvn98 @CH4OS @saskia231187 inderdaad laten we elkaar op hoogte houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasmijnvn98
gaan we inderdaad maar doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik speel zelf geen Fortnite, maar dacht even mee, ik hoef niet per se op de hoogte gehouden te worden... :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasmijnvn98
hooi.

bij mij doet die het mijn vriend heeft de switch ruim een uur echt uit uit gezet niet in slaapmodus maar echt uit en nu doet die het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoetjeF
@jasmijnvn98 ik weet niet of mijn zoon dat al heeft geprobeerd maar ga ik meteen vragen. Super dat het bij jullie weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_vanderborg
@jasmijnvn98 ga ik hier ook proberen..dus 3 sec indrukken en dan echt afsluiten zonder opnieuw opstarten begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tines45
@jasmijnvn98 dank voor de tip, wij gaan het hier ook proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoetjeF
@jasmijnvn98 @M_vanderborg @saskia231187 Fortnite heeft vanmorgen een update uitgevoerd en hier kunnen we er weer in 🎉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_vanderborg
@RoetjeF @jasmijnvn98 @Tines45 hier ook aan installeren. Ga nu m'n zoon van schoolhalen hopelijk doet ie het erna! Dan is hii heel blij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tines45
@M_vanderborg @jasmijnvn98 @RoetjeF
Updates inderdaad… en hier werkt het ook weer🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M_vanderborg