Mijn vraag
Ik ben zakelijk op zoek naar een webshop voor een paar klanten. Dus een pakket waar we verschillende webshops in onder kunnen brengen.
Vereisten zijn:
- De shop moet achter een inlog komen, dus alleen toegankelijk voor leden
- Er moet voorraadbeheer mogelijk zijn
- Koppeling met betaalmodule
- Koppeling met verzendmodule (shopsunited)
- Exportmogelijkheid pdf facturen die periodiek in Exact geïmporteerd kunnen worden
- Wens: verzendkosten op basis ven leveradres berekenen (NL-NE-DU-UK)
- Wens: verzendkosten op basis van gewicht berekenen
Relevante software en hardware die ik gebruik
Op dit moment gebruiken we prindustrie. De kosten hiervan zijn op dit moment te hoog aangezien er op dit moment maar 1 klant is die er gebruik van maakt. In de toekomst komen daar waarschijnlijk 2 of 3 klanten bij.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben een NOOB op dit gebied, ik heb even geen idee waar ik moet beginnen. Jullie suggesties, tips en verwijzingen zijn dan ook meer dan welkom!
...
Ik ben zakelijk op zoek naar een webshop voor een paar klanten. Dus een pakket waar we verschillende webshops in onder kunnen brengen.
Vereisten zijn:
- De shop moet achter een inlog komen, dus alleen toegankelijk voor leden
- Er moet voorraadbeheer mogelijk zijn
- Koppeling met betaalmodule
- Koppeling met verzendmodule (shopsunited)
- Exportmogelijkheid pdf facturen die periodiek in Exact geïmporteerd kunnen worden
- Wens: verzendkosten op basis ven leveradres berekenen (NL-NE-DU-UK)
- Wens: verzendkosten op basis van gewicht berekenen
Relevante software en hardware die ik gebruik
Op dit moment gebruiken we prindustrie. De kosten hiervan zijn op dit moment te hoog aangezien er op dit moment maar 1 klant is die er gebruik van maakt. In de toekomst komen daar waarschijnlijk 2 of 3 klanten bij.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben een NOOB op dit gebied, ik heb even geen idee waar ik moet beginnen. Jullie suggesties, tips en verwijzingen zijn dan ook meer dan welkom!
...