Opzoek naar een vrij snelle externe SSD voor USB-C 3.2 gen 1

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liyern
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-12-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een vrij snelle Externe SSD die op een USB-C 3.2 gen 1 poort werkt

Wat is je budget?
Rond de 70-80 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt niet uit zolang de reviews redelijk zijn en werkt met USB-C 3.2 gen1 (de reden voor USB-C 3.2 gen 1 is omdat mijn normale USB 3.2 gen 1 poort op een nogal onhandige locatie zit.)

500GB is meer dan zat.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een Laptop die maar 256gb heeft aan intern geheugen, deze laptop is vrij nieuw en ik wil niet het risico nemen dat ik iets kapot maak tijdens het open maken van de laptop voor het vervangen van de SSD (heb dit al eens eerder meegemaakt.). De laptop in kwestie is de Lenovo IdeaPad 3 15ALC6.

Ik zoek daarom een Externe SSD die werkt met USB-C 3.2 gen 1 zodat ik met een externe SSD vrij "lichte" games kan installeren en spelen (voorbeeld van games: WoW of LoL). En voor meer opslag van bestanden/foto's.

Alle suggesties zijn welkom!

Bedankt!

Beste antwoord (via Liyern op 05-12-2023 22:35)

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27
Je kan toch gewoon in de pricewatch een filtertje maken en dan zoeken op iets met een Award? Zijn er zat getest.
categorie: Externe SSD's

Denk aan zoiets:

uitvoering: Transcend ESD370C 1TB Blauw

Deze is dan 1TB maar nog steeds prima geprijsd.

UNOX: The worst operating system

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27
Je kan toch gewoon in de pricewatch een filtertje maken en dan zoeken op iets met een Award? Zijn er zat getest.
categorie: Externe SSD's

Denk aan zoiets:

uitvoering: Transcend ESD370C 1TB Blauw

Deze is dan 1TB maar nog steeds prima geprijsd.

UNOX: The worst operating system