iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zie ook Best Buy Guides kopje kleurt niet
Intentionally left blank
Ik zie nu dat Best Buy Guide nu BBG geworden is.crisp schreef op maandag 4 december 2023 @ 23:20:
Dit betreft een a/b-test. Ik heb de gemelde problemen doorgegeven, daar zal morgen wel iemand naar kijken
/f/image/4Dc4tNIMAZpBANlyYSpvRsZD.png?f=fotoalbum_large)
Vanavond eens kijken op een iPad.
Op IPhone is die trouwens niet te zien in de Navigatie fold-out / klap out / menu.
[ Voor 6% gewijzigd door loekf2 op 05-12-2023 07:40 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Er zijn meerdere variatiesloekf2 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:38:
[...]
Ik zie nu dat Best Buy Guide nu BBG geworden is.
[Afbeelding]
Vanavond eens kijken op een iPad.
Op IPhone is die trouwens niet te zien in de Navigatie fold-out / klap out / menu.
Intentionally left blank
Al enkele dagen geleden opgemerkt.
Bij mij is mijn gehele user-menu niet klikbaar…
Dus de dropdowns op mijn username, en alle buttons rechts daarvan werken niet.
Op landscape geen enkel probleem.
Ik heb de menuvariatie met de tekst “Best Buy Guides” zonder dropdown pijltje, en ernaast staan alleen de buttons Pricewatch, Forum en Meer, met werkende dropdown.
Visueel lijkt er niks mis te zijn, geen overlappende tekst oid.
Ik gebruik Firefox op een iPad Gen 7.
[ Voor 14% gewijzigd door BrainCrash op 09-12-2023 10:30 ]
-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!
Betreft Chrome op een iPad.
Het betreft een A/B-test, een tijdelijke test (in verschillende variaties). Zo lang de test loopt zal het niet opgelost worden. Maar zodra test voorbij is, en een bepaalde variant geïmplementeerd zal gaan worden moeten we de implementatie uiteraard wel zodanig doen dat het voor iedereen werkt.boers706 schreef op maandag 11 december 2023 @ 21:51:
Wanneer wordt dit probleem opgelost? Het forum is hier op de iPad in portrait onzichtbaar.
Betreft Chrome op een iPad.
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Beetje absurd om gewoon te roepen we zijn wat aan het testen dus veel plezier met een deels niet werkende frontpage.
Ik zal je een beetje context geven.AlexFL schreef op woensdag 13 december 2023 @ 18:06:
Bij mij is ook het gehele user-menu niet klikbaar in portrait mode safari op de ipad.
Beetje absurd om gewoon te roepen we zijn wat aan het testen dus veel plezier met een deels niet werkende frontpage.
Allereerst proberen we onze A/B tests zodanig te maken dat er niets stuk gaat. De code wordt uiteraard getest voordat ze live gaan, maar omdat het tijdelijke code betreft op een andere manier dan productiecode. Hierdoor zijn er soms bepaalde edge cases die voor een deel van de gebruikers voor problemen zorgt.
Deze tests worden gemaakt door een ander team dan het developmentteam. Hiermee voorkom je dat er veel developmenttijd word gestoken in iets dat nog niet z'n meerwaarde heeft bewezen.
Dan kunnen er problemen optreden tijdens het draaien van de test. Deze problemen oplossen tijdens de testperiode heeft echter een groot risico: Als we hierdoor iets veranderen, kan het zijn dat we invloed uitoefenen op de testresultaten. Feitelijk zouden we dan weer overnieuw moeten beginnen met de gehele test, omdat de verzamelde gegevens niet meer betrouwbaar zijn.
We proberen daarom een inschatting te maken zodra er problemen worden gemeld met zo'n A/B test. Is de groep groot en is de test net begonnen, dan is het veel aannemelijker dat we de test stopzetten en opnieuw beginnen. Sowieso is het dan belangrijk om terug te gaan naar de tekentafel, want een stukke site zal per definitie slechter scoren dan als er geen problemen zijn
Maar mocht de test bijna afgerond zijn, of de groep gebruikers met problemen klein, is de keuze soms om door te gaan ondanks dat er problemen zijn.
Het is dus niet zozeer "absurd", maar een keuze die we maken. En die keuze is niet altijd even makkelijk.
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Zelf heb ik de knop maar heel even gehad, geen idee waarom die dan terug weg is gegaan.