Webshop klantenservice

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heiniken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 15:12
Hallo medetweakers,

Al enige jaren lees ik met plezier via
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
een aantal tijdschriften op de iPad.
Members only:
brengt een soort van all you can read abonnement uit waarmee je diverse tijdschriften kunt lezen.

In oktober zag ik dat zij een driedubbele afschrijving hebben gedaan van mijn Paypal. Hier op ik een e-mail gestuurd aan de klantenservice, daar is geen reactie opgekomen. Na circa een week een reminder gestuurd. Op die reminder is niet gereageerd.

Op de website van
Members only:
is een contact formulier. Deze heb ik ingevuld maar daar is geen reactie opgekomen.

Op de website was nog een e-mail adres te vinden, deze heb ik benaderd maar ook geen reactie van gehad. Ondertussen wacht ik al meer dan een maand op een reactie.

Begin november hebben zij opnieuw afgeschreven, ditmaal het regulier bedrag. Omdat reactie uit blijft heb ik de automatische afschrijving in Paypal van
Members only:
uitgezet. Anders had ik nu weer moeten betalen. Vijf keer moeten betalen in net iets meer dan een maand is mij te gortig.

Zijn er andere tweakers die ook een driedubbele afschrijving hebben gehad van
Members only:
?
Wat hebben jullie hiermee gedaan en reageert de klantenservice bij jullie?

Op de website van
Members only:
kan ik niet vinden hoe ik mijn abonnement moet opzeggen. Via het contact formulier heb ik gezegd dat ik wil opzeggen.

Groet,
Heiniken

[ Voor 2% gewijzigd door Perkouw op 05-12-2023 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:42

ManiacsHouse

Scheisse!

Via PayPal kun je ze ook contacten lijkt mij. Er zijn mogelijkheden om betalingen te betwisten dacht ik en dan moeten ze er echt wel op gaan reageren.
https://www.paypal.com/nl...en%20klik%20op%20Doorgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Geschil openen bij PP als je zeker weet dat ze geen recht op het geld hebben.
Daar krijgen zij ook melding van, doen ze er vervolgens niks mee dan krijg je automatisch je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heiniken
Ik ben van mening dat zij recht hebben op een keer per maand het bedrag voor de dienst die ik af neem.

Ze schrijven altijd af op de 27ste van de maand maar hebben dus nu ineens extra afgeschreven.

Er is afgeschreven op de volgende datums
27 september
27 oktober
7 november (3x het normale maand bedrag)
27 november

Ik ben van mening dat de betaling van 7 november niet juist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Heiniken schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 05:28:
Ik ben van mening dat zij recht hebben op een keer per maand het bedrag voor de dienst die ik af neem.

Ze schrijven altijd af op de 27ste van de maand maar hebben dus nu ineens extra afgeschreven.

Er is afgeschreven op de volgende datums
27 september
27 oktober
7 november (3x het normale maand bedrag)
27 november

Ik ben van mening dat de betaling van 7 november niet juist is.
Heeft weinig met mening te maken, je hebt ze een machtiging gegeven om 1x per maand het afgesproken bedrag af te schrijven van je PayPal.

Je moet dus die foute transactie(s) gewoon disputen binnen PayPal, dan krijgen ze van PayPal een periode de tijd om daar op te reageren. Doen ze dat niet dan krijg jij je geld terug, doen ze dat wel dan mogen ze aantonen waarom het wel terecht zou zijn. PayPal is redelijk hit & miss vwb de keuze die ze maken in wie 'wint' na zo'n geschil, maar dat is wel de enige actie die hier mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heiniken
Ik heb een geschil geopend bij Paypal voor de transactie die fout is.

Bedankt voor de tip

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maffiabaas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15:35
Ik heb de website even bekeken en het KvK nummer is niet in gebruik. Verder zijn alle social media kanalen van deze website sinds 2021 niet meer gebruikt. Reviews laten soort gelijke problemen zien. Al met al denk ik dat het een verlaten project is.

Zou zo snel mogelijk wegwezen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

maffiabaas schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:48:
Ik heb de website even bekeken en het KvK nummer is niet in gebruik. Verder zijn alle social media kanalen van deze website sinds 2021 niet meer gebruikt. Reviews laten soort gelijke problemen zien. Al met al denk ik dat het een verlaten project is.
Euhm, misschien mis ik iets, maar als de TS gewoon nog naar tevredenheid van hun diensten gebruik maakt lijkt me dit niet echt relevant of van toepassing?

Het kan natuurlijk wel dat hun website morgen plat gaat en dan moet je op basis van de dingen die jij noemt misschien snel wegwezen, maar daar kom je snel genoeg achter.

Natuurlijk wel de betalingen in de gaten gaan houden. Als het een soort scam wordt waarbij ze dit trucje structureel gaan flikken dan kun je inderdaad beter een keer opzeggen.

[ Voor 11% gewijzigd door bwerg op 05-12-2023 13:35 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heiniken
Ik heb geen problemen met de dienst die ik afneem. Waar het mij om gaat is dat ik drie keer extra betaald heb. Daarop probeer ik in contact te komen met het bedrijf maar dat lukt niet.

Dus ik ben tevreden over de dienst maar niet over het feit dat de klantenservice niet reageert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiabaas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15:35
Heiniken schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:50:
Ik heb geen problemen met de dienst die ik afneem. Waar het mij om gaat is dat ik drie keer extra betaald heb. Daarop probeer ik in contact te komen met het bedrijf maar dat lukt niet.

Dus ik ben tevreden over de dienst maar niet over het feit dat de klantenservice niet reageert
Maar wat ik probeer te zeggen is, jij bent niet de enige die geen contact krijgt. Daarnaast is de informatie op de website niet kloppend. Dat in combinatie met de reviews bij de iOS app waarbij er niemand contact krijgt gaan alle alarmbellen rinkelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

maffiabaas schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:48:

Zou zo snel mogelijk wegwezen daar.
In de privacyverklaring staat een ander KvK-nummer. Dat KvK-nummer is wel actueel. Als je bij de KvK op de bedrijfsnaam zoek dan vind je ze ook. Het project lijkt wat verlaten, maar het is niet zo erg als jij schetst.

Beschermheer van het consumentenrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heiniken
Ik probeer op dit moment via meerdere kanalen contact te leggen met het bedrijf. De automatische afschrijving via Paypal heb ik stopgezet.

Het ziet er al met al niet netjes uit vanuit het bedrijf.

Het “opzeggen” van het abonnement lukt mij nog niet. Die optie staat niet op de website en moet dus via de e-mail of het contact formulier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:20

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Titel aangepast en bedrijfsnaam verder in MO tags gezet. Let hier a.u.b. in het vervolg op @Heiniken En een openingspost zoals een brief/mail hoeft hier niet op het Forum. Desalniettemin, welkom.

[ Voor 83% gewijzigd door Perkouw op 05-12-2023 19:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heiniken
Update van mijn kant. Ik had een geschil geopend bij Paypal om mijn geld terug te krijgen. Het bedrijf heeft niet gereageerd op Paypal dus Paypal heeft mij terugbetaald.

Zelf heb ik ook nog steeds geen enkele reactie gehad van het bedrijf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Mooi! Maar ook eens met @maffiabaas : opzeggen en wegwezen. Er zijn vast wel fatsoenlijke aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heiniken
Opzeggen kan dus alleen via de e-mail of het contact formulier. Via die opties krijg ik geen contact met het bedrijf.

Daarom heb ik dus de machtiging in Paypal stop gezet voor dit bedrijf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H-W
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:27

H-W

Ik zou juist wel even de moeite nemen om op te zeggen. Dat ze dan niet reageren is hun probleem maar je staat dan juridisch wel veel sterker als je kan aantonen dat je een opzegging met ontvangst- en leesbevestiging hebt gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-10 19:10
Ik zou een mooie opzegging op papier zetten en die sturen(en bewaren). En daarna geen gebruik meer maken van je account en elke transactie die binnen komt terug roepen/blokkeren. Dan komen zij vanzelf naar jou toe als het goed is.
Pagina: 1