Hallo medetweakers,
Al enige jaren lees ik met plezier via
In oktober zag ik dat zij een driedubbele afschrijving hebben gedaan van mijn Paypal. Hier op ik een e-mail gestuurd aan de klantenservice, daar is geen reactie opgekomen. Na circa een week een reminder gestuurd. Op die reminder is niet gereageerd.
Op de website van
Op de website was nog een e-mail adres te vinden, deze heb ik benaderd maar ook geen reactie van gehad. Ondertussen wacht ik al meer dan een maand op een reactie.
Begin november hebben zij opnieuw afgeschreven, ditmaal het regulier bedrag. Omdat reactie uit blijft heb ik de automatische afschrijving in Paypal van
Zijn er andere tweakers die ook een driedubbele afschrijving hebben gehad van
Wat hebben jullie hiermee gedaan en reageert de klantenservice bij jullie?
Op de website van
Groet,
Heiniken
Al enige jaren lees ik met plezier via
Members only:
een aantal tijdschriften op de iPad.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Members only:
brengt een soort van all you can read abonnement uit waarmee je diverse tijdschriften kunt lezen.
Inloggen
In oktober zag ik dat zij een driedubbele afschrijving hebben gedaan van mijn Paypal. Hier op ik een e-mail gestuurd aan de klantenservice, daar is geen reactie opgekomen. Na circa een week een reminder gestuurd. Op die reminder is niet gereageerd.
Op de website van
Members only:
is een contact formulier. Deze heb ik ingevuld maar daar is geen reactie opgekomen.
Inloggen
Op de website was nog een e-mail adres te vinden, deze heb ik benaderd maar ook geen reactie van gehad. Ondertussen wacht ik al meer dan een maand op een reactie.
Begin november hebben zij opnieuw afgeschreven, ditmaal het regulier bedrag. Omdat reactie uit blijft heb ik de automatische afschrijving in Paypal van
Members only:
uitgezet. Anders had ik nu weer moeten betalen. Vijf keer moeten betalen in net iets meer dan een maand is mij te gortig.
Inloggen
Zijn er andere tweakers die ook een driedubbele afschrijving hebben gehad van
Members only:
?
Inloggen
Wat hebben jullie hiermee gedaan en reageert de klantenservice bij jullie?
Op de website van
Members only:
kan ik niet vinden hoe ik mijn abonnement moet opzeggen. Via het contact formulier heb ik gezegd dat ik wil opzeggen.
Inloggen
Groet,
Heiniken
[ Voor 2% gewijzigd door Perkouw op 05-12-2023 19:25 ]