ik zat denet op FOX8 te kijken, moest een jongen 3 mobiels kapot slaan.
Laat er 1 doe 8310 zien, dis is hier toch nog niet te krijgen?
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Voor de 8210 zijn 8310 look a likes frontjes te halen die lijken echt sprekend ik geloof bij Ritel.Op donderdag 06 september 2001 19:05 schreef Smirnoff het volgende:
ik zat denet op FOX8 te kijken, moest een jongen 3 mobiels kapot slaan.
Verwijderd
Ritel kennen ze niet buiten zeeland, pannenkoekOp donderdag 06 september 2001 22:32 schreef gekkehekke het volgende:
[..]
Voor de 8210 zijn 8310 look a likes frontjes te halen die lijken echt sprekend ik geloof bij Ritel.
Een jonge bij ons in de klas had ook zo'n frontje ik trapte er echt in totdat ik het menu zach
Verwijderd
"If u do something do it with style, or do it at all."
If you see me running, try to catch up
wit!Op vrijdag 07 september 2001 02:34 schreef Oozie het volgende:
Haha...
Heb zelf dus een 8210 met een 8310 frontje...
Ziet er echt REAL uit...alleen die van mij is ook
nog doorzichtig, zodat er licht aan de zij- en voorkant komt. Veel mensen geloven dat het de 8310 is... meestal zeg ik gewoon dat het een frontje is... al is het nauwelijx te zien...
Weet iemand trouwens wat voor kleur LICHT er in de 8310 zit?
Bennie gek, ben een koe!
Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...
How bad is it on a scale from one to Spurs
Verwijderd
"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
Kheb er een besteldOp donderdag 25 oktober 2001 00:33 schreef pindkaas het volgende:
koop gewoon een echte 8310 is veel leuker dan neppen met frontjes!!
"Luie mensen worden ook moe!"
BVD MVG VDL
Klopt levering via libertel is met (minstens) een maand uitgesteld.Op vrijdag 26 oktober 2001 22:28 schreef VDL het volgende:
Het schijnt dat de 8310 in de laatste testen afgekeurd is op 12 tot 14 softwarefouten. Nokia is dus weer lekker bezig!
Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8