irritante blauwe cirkel in scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 1.674 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altijdwat67
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-11-2024
Mijn vraag
.
hallo,

sinds de laatste fornite..update heb ik zeer irritante blauwe cirkel in mijn scherm. Iemand een idee hoe deze te verwijderen? Hij zit soms onder de muis soms aan de zijkant van het scherm. In andere games is het niet. Ik had een ss gemaakt maar daarop is het niet te zien (vreemd).

BvD Leroy

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:07

NoFearCreations

3DPrint the world!

Als je het niet op een ss ziet ligt het niet aan het spel maar aan je scherm.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Foto met je telefoon maken? Ben nu wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:52
Er is een instelling om een cirkel om de cursor te plaatsen zolang je de control-toets ingedrukt houdt, misschien is deze aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altijdwat67
Palthe schreef op maandag 4 december 2023 @ 18:14:
Foto met je telefoon maken? Ben nu wel benieuwd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_jI9y4o-5MQFuWauC-JMYNxBmRM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eQZXVY6t4yVDAygGxqI5BfE3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altijdwat67
het gebeurd bij l.muis klikken. Ingame is hij er constant. Bij andere games is niks te zien.

[ Voor 23% gewijzigd door altijdwat67 op 04-12-2023 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altijdwat67
dit was het niet thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altijdwat67
niemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Welk scherm heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altijdwat67
MSI Optix G271 - Full HD IPS Gaming Monitor - 144hz - 27 inch

deze monitor heeft wel dit soort ondersteuning maar alles staat uit.

[ Voor 15% gewijzigd door altijdwat67 op 06-12-2023 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://www.msi.com/faq/all-in-one-2957 ?

Mogelijk dat het in je OSD zit?

[ Voor 49% gewijzigd door MAX3400 op 06-12-2023 07:35 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altijdwat67
nee dat schreef ik hierboven al...nou is er gisteren nog iets bij gekomen.......de muis aanwijzer is 10x zo groot geworden en nog steeds gebeurd dit allemaal alleen in Fortnite....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:54
Ander kabel al geprobeerd ? Of eens wisselen van DisplayPort naar HDMI ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altijdwat67
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 6 december 2023 @ 08:10:
ik denk niet dat dit enig verschil gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altijdwat67
het ligt niet aan het scherm of instellingen want op een ander scherm gebeurd het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altijdwat67
Helaas mensen die dingen vragen waar je dan op antwoord maar die mensen komen niet even terug.....jammer. :( :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nou, heb je Fortnite al eens gedeinstalleerd? Of heb je al eens gekeken of je iets kan vinden op https://www.epicgames.com/help/en-US/fortnite-c5719335176219 of contact zoeken met Epic? Heb je een custom pack / cursor / skin gemod ofzo (wat ik zo kon vinden op Youtube)?

Tis heel makkelijk om te roepen "niemand helpt" maar ik mis bijvoorbeeld
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
dit soort relevante info; het is me niet eens duidelijk of je op PC speelt of op een console. Ik doe de aanname Windows maar ja, welke versie? En dan over welke resoluties gaat het want ik kan me (soms) ook voorstellen dat high-dpi scaling / OS-scaling / overscan zaken kan verergeren of juist kleiner kan maken.

Allicht een suggestie: als iemand vraagt "wissel eens kabel of pak een ander type kabel", dan helpt het (vaak) niet om te zeggen "het gaat toch geen verschil maken". Blijkbaar weet je al (veel) meer dan wij en/of heb je al veel meer geprobeerd of met familie of vrienden al besproken. Wij kunnen dat niet ruiken ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altijdwat67
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 6 december 2023 @ 08:10:
het antwoord hierop
altijdwat67 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 16:03:
het ligt niet aan het scherm of instellingen want op een ander scherm gebeurd het zelfde.
altijdwat67 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 05:50:
[...]

MSI Optix G271 - Full HD IPS Gaming Monitor - 144hz - 27 inch

deze monitor heeft wel dit soort ondersteuning maar alles staat uit.
jou vraag op OSD...
altijdwat67 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 08:03:
[...]

nee dat schreef ik hierboven al...nou is er gisteren nog iets bij gekomen.......de muis aanwijzer is 10x zo groot geworden en nog steeds gebeurd dit allemaal alleen in Fortnite....
dus ik snap niet helemaal waarom je zo'n reply stuurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Palthe

altijdwat67 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 18:51:
Helaas mensen die dingen vragen waar je dan op antwoord maar die mensen komen niet even terug.....jammer. :( :(
Weet niet of je nu op mij doelt. Ik heb je een vraag gesteld over iets wat redelijk basis informatie is bij het openen van een topic, namelijk hoe je probleem er dan uit ziet. Had eigenlijk wel verwacht dat je dat zelf kon bedenken, als het niet lukt met een screenshot maak je gewoon een ouderwetse foto van het probleem. Anders is je vraag niet veel meer dan het niveau "Help, hij doet het niet!".
Ik denk dat jouw antwoord daarop een heel goed beeld (pun intended) heeft gegeven voor anderen wat het probleem is wat zich, kennelijk alleen bij jou, manifesteert.
Tot nu toe vind ik je ook vrij reactief en niet echt proactief, JIJ hebt een probleem, wij niet. Daarbij probeert iedereen je gewoon te helpen, maar je manier van antwoorden voegt niet veel toe en je verwachting dat dit je privé helpdesk is ook niet.
Excuus dat ik je niet meer beantwoord heb, ik heb serieus geen idee hoe die cirkel in je beeld komt. Lijkt mij iets customs maar ik ben geen Fortnite speler en ook geen pc gamer. Hoop wel dat je je antwoord gaat krijgen uiteraard. Wellicht niet onverstandig om ook eens wat info te gaan delen welke niet expliciet aan je gevraagd wordt? Begin eens bij platform, versies van software, etc

Edit: zoals hierboven gevraagd: heb je custom dingen geïnstalleerd in Fortnite? Het lijkt een geïsoleerd probleem met die game te zijn dus de suggestie om eens een clean installl te doen is geen gekke lijkt me.

[ Voor 6% gewijzigd door Palthe op 11-12-2023 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickname55
  • Laatst online: 01-06 11:29
Deze cirkel heeft niks met monitor of kabel te maken hoor. Dat moet gewoon een instelling in het spel zijn. Als je inlogt met je account op een andere pc, zie je het daar dan ook?

Euhm... \n ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:50
Ik zou zeggen... het is een muis Aura .. ? :P

Zonder gekheid, ik heb echt totaal geen idee dus. Maar dat staat wel toevallig op je screenshot.... Zal er waarschijnlijk niks mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altijdwat67
altijdwat67 schreef op maandag 4 december 2023 @ 18:41:
het gebeurd bij l.muis klikken. Ingame is hij er constant. Bij andere games is niks te zien.
Palthe schreef op maandag 11 december 2023 @ 17:45:
[...]

Weet niet of je nu op mij doelt. Ik heb je een vraag gesteld over iets wat redelijk basis informatie is bij het openen van een topic, namelijk hoe je probleem er dan uit ziet. Had eigenlijk wel verwacht dat je dat zelf kon bedenken, als het niet lukt met een screenshot maak je gewoon een ouderwetse foto van het probleem. Anders is je vraag niet veel meer dan het niveau "Help, hij doet het niet!".
Ik denk dat jouw antwoord daarop een heel goed beeld (pun intended) heeft gegeven voor anderen wat het probleem is wat zich, kennelijk alleen bij jou, manifesteert.
Tot nu toe vind ik je ook vrij reactief en niet echt proactief, JIJ hebt een probleem, wij niet. Daarbij probeert iedereen je gewoon te helpen, maar je manier van antwoorden voegt niet veel toe en je verwachting dat dit je privé helpdesk is ook niet.
Excuus dat ik je niet meer beantwoord heb, ik heb serieus geen idee hoe die cirkel in je beeld komt. Lijkt mij iets customs maar ik ben geen Fortnite speler en ook geen pc gamer. Hoop wel dat je je antwoord gaat krijgen uiteraard. Wellicht niet onverstandig om ook eens wat info te gaan delen welke niet expliciet aan je gevraagd wordt? Begin eens bij platform, versies van software, etc

Edit: zoals hierboven gevraagd: heb je custom dingen geïnstalleerd in Fortnite? Het lijkt een geïsoleerd probleem met die game te zijn dus de suggestie om eens een clean installl te doen is geen gekke lijkt me.
heb je wel goed gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07:00
T is ook altijd wat he... Reageer je altijd zo ? Geen wonder dat je niet vooruit komt.

Wat heb je allemaal al geprobeerd, maak eens een lijstje.

Denk aan opnieuw installeren,
Jouw account op andere pc,
Kabouterdans doen en 3x zuchten,
Kijken bij muis instellingen
Fortnite instellingen volledig doorlopen
Nieuw account aanmaken op fortnite na herinstall, is het dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 18-06 21:24
@altijdwat67 Als je niet netjes en fatsoenlijk kunt reageren op medebezoekers die je proberen te helpen, mag je het zelf verder uitzoeken. Er zijn genoeg tips gegeven.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.