Monitor advies voor game/thuiswerk set-up

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invictinal
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar 2 nieuwe 1440p monitors voor mijn thuiswerk en game set-up. Er moet dus goeie refresh rate opzitten voor gamen maar ook fijn zijn voor thuiswerken. Ik doe geen foto of video bewerking maar normale kantoor baan met internetten, excel etc.

Wat is je budget?
Mijn budget is 1000 euro totaal.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren anders dan dat de look en feel strak, modern en minimalistisch moet zijn. Liever geen Samsung Odyssey die er heel game-achtig uitziet zegmaar.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op het moment heb ik een Dell Latitude 5420 werk laptop met een K20A001Thunderbolt docking station en een solide 1440p gaming desktop met een AMD Radeon 6950XT. Ik heb op het moment de keyboard en muis aangesloten op een usb switch en mijn huidige 2 schermen individueel aangesloten om zo redelijk makkelijk te kunnen switchen tussen de 2 set-ups. Ik heb ze nagenoeg nooit tegelijk aan staan maar zoek wel een oplossing om de usb switch én docking station te ditchen om zo een minimalistische look te bereiken. Dus mogelijk een ingebouwde KVM switch kan interessant zijn als dat voor deze prijs mogelijk is. Echter heb ik wel ergens gelezen dat KVM switch in je scherm niet heel erg nodig is als je ze nooit tegelijk aan hebt staan en dat een USB switch dan handiger (en goedkoper?) is. Ik hoor graag hoe jullie hierover denken.

Als ik iets vergeten ben te noemen dan hoor ik het graag, ik zal zsm antwoorden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 21:23

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Ter verduidelijking: Een KVM switch is een aoparaat dat je toelaat om tussen 2 verschillende PC's de randapparatuur te wisselen.Het is vaak met een druk op de knop mogelijk om van PC te switchen, wat zeker handig is.
Ben je op zoek naar ultrawide monitors? Ze zijn een stuk goedkoper geworden de afgelopen paar jaar.