Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tameroro
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Hi,

Wij hebben in Aug Google Pixel 7 gekocht. Prima toestel alleen sinds paar weken valt Wifi connectie weg en staat deze op G5.
Alle andere apparaten wekten perfect, al veel op google wezen zoeken diverse instellingen gedaan zoals locatie uitzetten, en nog meer paar keer deed het weer maar ineens weg. Uiteindelijk maar gereset en fabrieksinstellingen gedaan, en dachten opgelost en ineens paar dagen later smorgens telefoon aan en nee weer weg dan zoeken naar Wifi verbinden en dan werkt het soms maar valt dan weer weg, om gek van te worden ik weet het niet meer, mss opsturen voor reparatie hopelijk heeft iemand een idee 💪👍

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:16
Is het overal, of alleen thuis?

Indien overal. Het kan aan de antenne liggen dat die niet goed contact maakt met het moederbord. Terug naar de winkel voor reparatie.

Indien alleen thuis, kijk naar je wifi instellingen van je thuis netwerk. Fixeer kanaal, frequentie, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:00
Is dit alleen op 1 specifiek wifi netwerk of overal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tameroro
@swhnld dat idee had ik ook over de antenne. Maar wat bedoel je met fixeer kanaal/ frequentie e.d. want alles werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:16
tameroro schreef op maandag 4 december 2023 @ 07:01:
@swhnld dat idee had ik ook over de antenne. Maar wat bedoel je met fixeer kanaal/ frequentie e.d. want alles werkt perfect
Sommige apparaten werken niet op kanaal 12 of 13, want die hebben we wel in Europa maar niet in Amerika.
Dus zet vast op bijvoorbeeld kanaal 11 en is dat probleem weg.

Ook gaat er wel eens iets mis met 2,4 en 5 GHz, dus zet dan 5Ghz uit, kijk of het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tameroro
@swhnld bedankt zullen binnenkort ff hobbyen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 02-10 22:57

Jorissie87

No diggity

Ik ben benieuwd hoe en of dit inmiddels opgelost is. Ik gebruik nu een jaar mijn Pixel 6a en sinds een week heb ik gelijke issues. Mn thuiswifi wordt gewoon gevonden met goed ontvangst maar hij maakt niet automatisch verbinding. Als ik handmatig verbind dan maakt hij wel connectie maar gooit hij hem er na een paar seconden weer uit. Het is echt heel frustrerend want mn databundel gaat hard op deze manier, alles loopt nu over 5G. Ik lees op internetfora veel gebruikers met gelijke issues maar zonder concrete oplossing. Google lijkt er niets mee te doen en komt met een lijstje "oplossingen" die toch niet helpen (reboot, reset, etc.) of geeft de schuld aan de router terwijl al mn andere wifi devices nergens last van hebben..

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Pagina: 1