FiveM / GtaV overzetten nieuwe PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanger1981
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 13:21
Hi allen, geen idee of het hier juist staat. Indien niet hoor ik het graag.

Mijn zoon heeft een nieuwe PC. Hierop is alles geinstalleerd, zo ook GTA V en FiveM. Maar als hij inlogt op FiveM mist hij een hoop van de spullen die hij in het spel heeft verdiend/verzameld.

Is er iets wat nog overgezet moet worden van de oude PC naar de nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:53
Je kunt kijken of er bestanden staan in AppData Local / Roaming, Documenten, Gebruikersprofiel folder, ProgramData, om er een paar op te noemen.., die FiveM / GTA V gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
sanger1981 schreef op zondag 3 december 2023 @ 17:21:
Hi allen, geen idee of het hier juist staat. Indien niet hoor ik het graag.

Mijn zoon heeft een nieuwe PC. Hierop is alles geinstalleerd, zo ook GTA V en FiveM. Maar als hij inlogt op FiveM mist hij een hoop van de spullen die hij in het spel heeft verdiend/verzameld.

Is er iets wat nog overgezet moet worden van de oude PC naar de nieuwe?
beetje een late reactie , maar meestal als je dingen mist in fivem is dit server gerelateerd waar hij op speelt , je kan daarvoor het beste contact op nemen met een moderator van die server , meestal is dit doormiddel van een ticket aanmaken en het verhaal uitleggen , vaak vragen ze wel voor bewijs :)

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanger1981
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 13:21
taker1987 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 11:26:
[...]

beetje een late reactie , maar meestal als je dingen mist in fivem is dit server gerelateerd waar hij op speelt , je kan daarvoor het beste contact op nemen met een moderator van die server , meestal is dit doormiddel van een ticket aanmaken en het verhaal uitleggen , vaak vragen ze wel voor bewijs :)
Dat was serieus ook een optie geweest, niet aan gedacht.

Uiteindelijk heeft ie alles aan een vriend gegeven vanaf zijn oude PC en dat weer teruggekregen op de nieuwe.

Evengoed thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pd2nik
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 19-10-2024
Mijn dochter speelt bij haar moeder en bij mij
GTA V en FiveM. Maar als ze bij mij inlogt op FiveM mist hij een hoop van de spullen die hij in het spel heeft verdiend/verzameld. Komt ze weer bij haar moeder heeft ze alles weer.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Groet