Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alidahay
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 13-03-2024
Mijn vraag
...
Ik zoek een smartwatch voor mijn zoon . Pols 15 cm . Hij heeft verstandelijke handicap . En vind knopjes en veel mogelijkheden erg leuk . Vooral whats app berichten versturen muziek luisteren etc
Relevante software en hardware die ik gebruik
Hij heeft een iPhone 8

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Teveel gezocht door bomen bos niet meer zien. Had een Chinese besteld helaas verkeerde gestuurd en heb dinsdag nodig 😭 wie kan me helpen . Liefst niet meer dan 75 liefst nog veel minder . Omdat het anders oneerlijk word voor de andere kinderen . Bestaat er zoiets .

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:11
Voor dat geld wordt het heel erg lastig. Ook de iPhone gaat niet helpen want dat is een erg gesloten systeem als het gaat over berichten versturen bijvoorbeeld. Dat kan nog niet eens met mijn Garmin Epix 2 van bijna €1000! Dat ligt aan Apple helaas. Dan moet je echt naar een Apple Watch kijken, maar die zit ver buiten je budget.

Als je deze eis wilt loslaten dan denk ik al snel aan Amazfit smartwatches. Die zijn relatief goedkoop voor wat ze bieden. Ik heb er verder geen enkele ervaring mee, dus ga puur af op specificaties. Een voorbeeld is de Amazfit Bip 5, maar die zit al net boven je budget.
uitvoering: Amazfit Bip 5 Zwart (Zwart)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alidahay
Het mag ook fitbit oid zijn als kind maar idee heeft dat hij heel veel kan doen . Bellen is nog het belangrijkst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-07 15:08

Kheos

FP ProMod
Alidahay schreef op zondag 3 december 2023 @ 18:53:
Het mag ook fitbit oid zijn als kind maar idee heeft dat hij heel veel kan doen . Bellen is nog het belangrijkst
Je wil een smartwatch waar je mee kan bellen voor 75 euro of minder?
Alvast veel succes gewenst dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:11
Bellen via het horloge? Je zult oproepen zien binnenkomen, je de oproep kunnen accepteren op het horloge, maar het bellen zelf gaat via de telefoon. Bellen met een horloge kan alleen met een dure Apple Watch en dan moet je ook nog een mobiele provider in NL hebben die dat ondersteunt.

Ik vrees dat je eisen veel te hoog zijn voor je budget…

Fitbit smartwatches voor dat budget zul je niet tegenkomen denk ik. Fitbit is een premium merk, tegenwoordig van Google.

[ Voor 15% gewijzigd door PatrickC op 03-12-2023 19:02 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Het enige dat ik kan verzinnen is een 2e hands apple watch, er staan er een rijtje op mp voor tussen de 50 en de 100 euro. Geen idee of zulke oude watches nog bruikbaar zijn, ik heb zelf android.

Zo'n apple watch zou ik dan wel zelf gaan halen en ook zeker ter plekke testen, want vermoedelijk met gewild spul zoals Apple spul zitten er scams bij (?)...

Bellen kan dan nog steeds niet trouwens, ook al koop je een oude cellular/lte versie (er staat tenmiste bij dat cellular niet werkt met een multi sim abbo van kpn, odido enz, en die multi sim is een extra abbo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alidahay
Dat bedoelde ik ook met bellen . Dank voor alle antwoorden . Je bent totaal geen verstand van. Maar ik ben er alweer een stukje verder 🎉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:41

Klippy

Still Game

Welke had je besteld dan? Ik maak er uit op dat de verkeerde opgestuurd is, maar degene die je besteld had zou prima zijn?
In dat geval kunnen we hier wel kijken of er een alternatief in NL te koop is. Kijk ook eens op Amazon, die leveren ook vrij veel Chinees spul, maar dan veel sneller want verzonden vanuit de EU.
Iets als dit bijvoorbeeld https://www.amazon.nl/BRI...laapmonitor/dp/B09MPZRDVN

Geen ervaring met bovenstaande, maar je kan ook nog een coupon van 20% korting toepassen en dan heb je voor onder 4 tientjes volgens mij een leuk cadeau dat past bij jullie wensen

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Pagina: 1