Huidige pc:
Abkoncore Mighty 500W, 80+
MSI B450M Gaming plus
16GB Ram
Ryzen 5 2600
Nvidia Geforce GTX 1070
Samsung 500 SSD
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel eigenlijk alleen Assetto Corsa competizione ik wil dit graag kunnen stabiel kunnen spelen op 1440p en 75fps. Eventueel in de toekomst op een ultrawide monitor maar dat is nu geen prioriteit
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dat is afhankelijk of de huidige componenten voldoende zijn voor de upgrade van processor en videokaart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier heb ik te weinig technische kennis voor vandaar ook het topic
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik speel eigenlijk alleen Assetto Corsa competizione ik wil dit graag kunnen stabiel kunnen spelen op 1440p en 75fps
Wat verwacht je van ons?[i]
Een antwoord op de vraag is het de moeite en kosten waard om de huidige pc te upgraden zo ja met welke componenten of is het beter om een compleet nieuwe samen te stellen?
Abkoncore Mighty 500W, 80+
MSI B450M Gaming plus
16GB Ram
Ryzen 5 2600
Nvidia Geforce GTX 1070
Samsung 500 SSD
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel eigenlijk alleen Assetto Corsa competizione ik wil dit graag kunnen stabiel kunnen spelen op 1440p en 75fps. Eventueel in de toekomst op een ultrawide monitor maar dat is nu geen prioriteit
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dat is afhankelijk of de huidige componenten voldoende zijn voor de upgrade van processor en videokaart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier heb ik te weinig technische kennis voor vandaar ook het topic
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik speel eigenlijk alleen Assetto Corsa competizione ik wil dit graag kunnen stabiel kunnen spelen op 1440p en 75fps
Wat verwacht je van ons?[i]
Een antwoord op de vraag is het de moeite en kosten waard om de huidige pc te upgraden zo ja met welke componenten of is het beter om een compleet nieuwe samen te stellen?
[ Voor 66% gewijzigd door JvG208 op 03-12-2023 16:50 ]