Ledkaarsen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.142 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crust
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-01 11:05
Beste Tweakers.

We zoeken zijn opzoek naar ledkaarsjes van enige kwaliteit. We zagen online al kaarsjes die ofwel erg goedkoop of rommel zijn of redelijk duur zijn zoals duni 10 euro per stuk.

Iemand tevreden over de hunne, zoja prijs, waar te koop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Dit is de tijd van het jaar dat elk tuincentrum ze uitgebreid uitgestald heeft en aan heeft staan. En je dus goed kan kijken welke je mooi vind.

Loop wat willekeurige tuincentra in en kijk wat je mooi vind?

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:03

Klippy

Still Game

Heb je nog speciale wensen als oplaadbaar, met afstandbediening?
Toevallig heb ik er vandaag nog neergezet van de Lidl, zijn prima voor de prijs (dat waren deze), maar het spul lijkt allemaal zo erg op elkaar dat het volgens mij kwalitatief weinig verschil maakt.
Het mooiste vind ik die met wat verzonken LEDjes en ongelijkmatige wax, dat lijkt het meest echt omdat je de vlam amper ziet, maar alleen de gloed.

Zoals @Dennis1812 zegt, dit is de tijd, loop een willekeurig tuincentrum in en kijk wat je persoonlijk het meest aanspreekt. https://www.intratuin.nl/wonen/kaarsen/led-kaarsen

[ Voor 6% gewijzigd door Klippy op 03-12-2023 23:38 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
https://www.ikea.com/be/n...met-oplaadplank-80538855/

Hebben hier al tientallen van die nepkaarsjes gehad, nu deze. Het zijn geen kaarsjes maar vindt ze misschien wel beter.

Let op, moeten oplaadbare batterijtjes in (opladen via het basisstation).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Die van H&M Home zijn ook wel mooi, theelichtjes met flakkerend vlammetje met knoopcelbatterijen en dinerkaarsen met gedraaide en gegroefde vorm in diverse kleuren (en ook gewoon wit) op AAA batterijen. De dinerkaarsen zijn van was gemaakt dus ziet er best echt uit. Enige nadeel vind ik dat alle ledkaarsen die ik tot nu toe ben tegengekomen een breder voetje hebben dan de meeste kandelaars waardoor ze toch een stukje uitsteken met de batterijdop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crust
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-01 11:05
We zoeken echt wel goeie lampjes met oplaadstation. :) Theelichtsize.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Wat ben je zelf reeds tegengekomen, wat vindt je mooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je mag best meer inzet steken in een topicstart, aangevuld met wat je zelf allemaal hebt gevonden en waarom x en y zijn afgevallen.

Derhalve gaat het topic op slot.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.