Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb een heel irritant probleem met mijn Samsung A34 (Android 13) en dat ik dat ik regelmatig systeemnotificaties krijg. Iets met Samsung-account en wachtwoorden, dan weer gezeik over apps die in slaapstand worden gezet, en dan weer gezeur dat een app zoveel data verbruikt. Android 13 is zo hondsbrutaal dat dit zelfs gebeurd als de telefoon op vliegtuigstand staat 8)7

Ik tik dan echter op de notificaties, en daar heb ik vrijwel alle notificaties van alle apps uitstaan. Maar systeemnotificaties kan ik niet uitvinken.

Ik heb lopen zoeken en zoeken in de instellingen en lopen Googlen en Googlen, maar ik weet nog steeds niet hoe ik die irritante smurrie kan uitzetten |:( Weet iemand een workaround om die systeemnotificaties uit te zetten?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:05
Als je een melding krijgt, kun je de melding openvouwen en komt er een menu melding instellingen tevoorschijn, kun je ze of uit, of in ieder geval op stil zetten.

Verder, vliegtuig stand is om je verbinding uit te zetten. Wil je niet gestoord worden, moet je niet storen aanzetten. Die optie vind je in Instellingen, Meldingen, Niet Storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
swhnld schreef op zondag 3 december 2023 @ 17:49:
Als je een melding krijgt, kun je de melding openvouwen en komt er een menu melding instellingen tevoorschijn, kun je ze of uit, of in ieder geval op stil zetten.

Verder, vliegtuig stand is om je verbinding uit te zetten. Wil je niet gestoord worden, moet je niet storen aanzetten. Die optie vind je in Instellingen, Meldingen, Niet Storen.
Wat ik al zei, die systeeminstellingen kun je niet uitvinken en op 'stil' zetten werkt ook niet. Alsof je verplicht bent om die meldingen te krijgen...

Maar bedankt voor de niet-storen tip, hopelijk overruled hij die systeemmeldingen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Ik had al iets gevonden: Instellingen -> Meldingen -> App-meldingen -> Systeem-apps weergeven -> Systeem-IU -> deze op stil zetten.

Je kan 'm helaas niet helemaal uitzetten, maar hopelijk geen alarmen meer alsof de wereld vergaat :)

edit: ik zie nu ook dat je dit voor Samsung Account etc kan doen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Blaze85 op 05-12-2023 17:31 ]