Deze site (tweakers) kan nog een hoop leren.

Pagina: 1
Acties:
  • 3.498 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn account voor deze site opgezegd., Grappig dat ik er dan nog gewoon in kan komen..

Een forum is naar mijn idee een plek waar mensen elkaar kunnen helpen en hun deskundigheid kunnen inbrengen.
Bij Tweakers,net heb ik deze beleving niet. Je krijgt al snel te maken met een belerende moderator die je vertelt wat je allemaal niet moet doen. En dat je het verkeerd hebt gepost. En daarmee het topic sluit.
Terwijl er een weg open ligt om het allemaal gebruiksvriendelijker te maken. Het plaatsen van een nieuw topic is daar een voorbeeld van. Ingewikkeld en moeilijk te vinden voor een niet-ervaren gebruiker
.
Een vraag over hoe een Ipad te ontgrendelen bijvoorbeeld wordt al snel in het licht gebracht van oneigenlijke verkrijging en 'dat daar niet aan wordt meegewerkt'.
Een gemiste kans in mijn ogen. Wellicht dat deze site - onder een ander gesternte - er wel serieus werk van kan maken.
Met een site in de sfeer van 'met elkaar voor elkaar'.
Ik groet u allen!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Er zit een grote blauwe knop "Nieuw topic" in elk forumoverzicht. Zo moeilijk is het niet.

Maar wat draag je zelf bij? Ik zie alleen vragen van je, maar geen hulp aan anderen. Met elkaar voor jou? Je betoog zou veel sterker zijn als je veel mensen hielp.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:46
Hoi Frans,

Vervelend dat je niet geholpen wordt. Misschien is Tweakers inderdaad niet helemaal het forum voor je dan. Als je enkel vragen hebt kan je misschien beter terecht op https://www.helpmij.nl/forum/. Al zullen die misschien ook wel gewoon inzet verwachten.

Even serieus. Je opent poogt een topic te openen, over een ipad. Het antwoord staat je niet aan, mede als dat er een reden is dat er geen (legale) oplossingen bestaan. Dan sluit je poog je jou account te sluiten. Misschien is de beste oplossing voor je problemen nog een spiegel.

Ik groet u!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Algemene zaken -> Lieve adjes
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2023 @ 01:38:
Ik heb mijn account voor deze site opgezegd
Dan ben ik even benieuwd hoe / waar. Want daar kan ik nergens iets van vinden.

[ Voor 64% gewijzigd door RobIII op 03-12-2023 02:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Verwijderd schreef op zondag 3 december 2023 @ 01:38:
Ik heb mijn account voor deze site opgezegd., Grappig dat ik er dan nog gewoon in kan komen..

Een forum is naar mijn idee een plek waar mensen elkaar kunnen helpen en hun deskundigheid kunnen inbrengen.
Bij Tweakers,net heb ik deze beleving niet. Je krijgt al snel te maken met een belerende moderator die je vertelt wat je allemaal niet moet doen. En dat je het verkeerd hebt gepost. En daarmee het topic sluit.
Terwijl er een weg open ligt om het allemaal gebruiksvriendelijker te maken. Het plaatsen van een nieuw topic is daar een voorbeeld van. Ingewikkeld en moeilijk te vinden voor een niet-ervaren gebruiker
.
Een vraag over hoe een Ipad te ontgrendelen bijvoorbeeld wordt al snel in het licht gebracht van oneigenlijke verkrijging en 'dat daar niet aan wordt meegewerkt'.
Een gemiste kans in mijn ogen. Wellicht dat deze site - onder een ander gesternte - er wel serieus werk van kan maken.
Met een site in de sfeer van 'met elkaar voor elkaar'.
Ik groet u allen!
Nu ben ik het met je eens dat een MOD soms wel eens belerend kan overkomen, maar in jouw geval kan ik niet zeggen dat de MOD de verkeerde weg gekozen heeft. Ik zie zelfs dat de MOD in kwestie de moeite gedaan heeft om je een lijst van Apple te geven met stappen die je kunt ondernemen.

EN geloof me wanneer ik zeg dat je blij mag zijn dat je van na het "HLPDSK" tijdperk bent! 8) :+

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 15:40
bavelt
Geregistreerd op 5 oktober 2021, laatste wijziging 19 mei 2022.
Laatste reactie n.v.t.
Karmastatus Wannabe-Tweaker
Modstatus Niet geactiveerd
We gaan je missen.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Yor schreef op zondag 3 december 2023 @ 02:39:
[...]

EN geloof me wanneer ik zeg dat je blij mag zijn dat je van na het "HLPDSK" tijdperk bent! 8) :+
Die smile die ik nu op me gezicht heb _/-\o_ >:) _O-

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Tuurlijk wordt er niet geholpen met het ontgrendelen van een iPad.

1. De herkomst van de iPad kan niet geverifieerd worden.
2. Niemand weet 100% zeker dat je louter alleen jouw iPad wil ontgrendelen.
3. Dit is een openbaar forum. Dat jij louter alleen jouw iPad wil ontgrendelen, betekent niet dat iemand anders die dit topic tegenkomt de gegeven informatie niet gebruikt voor iPads die niet zijn/haar eigendom zijn.
4. Zover ik weet is Apple de enige die jou kan helpen. Dan moet je wel kunnen aantonen dat de iPad jouw eigendom is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:31

Blokker_1999

Full steam ahead

En ineens vi dt ie wel de knop voor een nieuw topic :+

En bij de vraag over je iPad is ook geen ander antwoord mogelijk. Tenzij iemand een aankoop factuur kan voorleggen met het juiste serienummer of voldoende details kent om door de controle van Apple te geraken is er simpelweg geen optie. Heel het doel van de bescherming van Apple is net diefstal te ontmoedigen. Als er dan oplossingen waren om dat te omzeilen die de eerste de beste kan gebruiken, dan mist de beveiliging zijn doel. Dat moet toch duidelijk zijn. Dat jij het forum daarom onvriendelijk vindt is je recht, maar veranderd de feiten niet.

En er zijn dagelijks tientallen nieuwe gebruikers die zonder problemen nieuwe topics openen. Ik zie het probleem niet echt.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 08:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

User is inmiddels geanonimiseerd en daarmee is er geen reden meer dit topic open te laten.

Mag ik iedereen die niet direct betrokken is verzoeken de volgende keer onnodige en semi op de man reacties achterwege te laten?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.