Hallo allen,
Ik ben momenteel bezig met het aansluiten van mijn kookplaat. Echter komt deze uit duitsland en kan ik hier vrij weinig over vinden. Het is een Laurus LIA60 (dochterbedrijf AEG) en wat ik dus niet snap is wat ik met de verbindingsbrug moet wat erbij zit. Ik heb inmiddels mijn elektricien om advies gevraagd maar die twijfelt ook.
Ik heb een 3 fase meterkast met een kookgroep. Van wat ik heb begrepen is dat de kookplaat 2 fase aangesloten moet worden met een perilex.
Mijn perilex heeft 5 draden (2x fase, 2x nul, 1 aarde) echter geeft de kookplaat aan 4 draden aan te sluiten en de nul met een soort brug (zie foto)
Heeft iemand hier ervaring mee?
Bij voorbaat dank
:strip_exif()/f/image/f8sANVmdKrGmBOj3vQwDnTW3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dXHYNzSsAc5E9WNiAIPMlfe7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RHDtFzqRS2HZo4HHQfLXWuqF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UDXjpy90I0OjBfk1SLZQ11cj.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben momenteel bezig met het aansluiten van mijn kookplaat. Echter komt deze uit duitsland en kan ik hier vrij weinig over vinden. Het is een Laurus LIA60 (dochterbedrijf AEG) en wat ik dus niet snap is wat ik met de verbindingsbrug moet wat erbij zit. Ik heb inmiddels mijn elektricien om advies gevraagd maar die twijfelt ook.
Ik heb een 3 fase meterkast met een kookgroep. Van wat ik heb begrepen is dat de kookplaat 2 fase aangesloten moet worden met een perilex.
Mijn perilex heeft 5 draden (2x fase, 2x nul, 1 aarde) echter geeft de kookplaat aan 4 draden aan te sluiten en de nul met een soort brug (zie foto)
Heeft iemand hier ervaring mee?
Bij voorbaat dank
:strip_exif()/f/image/f8sANVmdKrGmBOj3vQwDnTW3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dXHYNzSsAc5E9WNiAIPMlfe7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RHDtFzqRS2HZo4HHQfLXWuqF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UDXjpy90I0OjBfk1SLZQ11cj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iFewvckoW0KfjDX50IAqU1iR.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door vliettech op 02-12-2023 20:20 ]