Ik heb net mijn nieuwe ECS mobo in mijn kast gepropt, ik krijg alleen de onboard sound niet aan de praat. Bij installatie van drivers komt er de foutmelding "kan sndsys.inf niet vinden" waarna de boel direct wordt afgelosten. Heeft iemand dit eerder gehad? Wie heeft er een oplossing? Ik heb al op allerlei manieren geprobeerd dat ding duidelijk te maken waar de file staat, maar hij blijft eigenwijs...
kijk ff voor de juiste driver op hun site voor het goede OS . daar zal vast en zeker ook wel een readme.txt bij staan waar in het een en ander over installatie uitgelegd wordt
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Ik had dit ook, moet je gewoon even browsen in de directories van de cd (ben ff vergeten welke dir het was)
Dat is het hem nou juist.......na de foutmelding kan ik niet meer browsen, installatie wordt volledig afgebroken...
Verwijderd
Het kan zijn, dat windows bij de automatische zoektocht naar drivers denkt dat de WMe-drivers ook voor W2K zijn of omgekeerd. Specificeer daarom ALTIJD zelf de directory waarin gezocht moet worden.
Evt kun je zelf via het control panel/system/device manager/properties/driver/update driver/specify location etc etc de foute driver overschrijven door de juiste.
Evt kun je zelf via het control panel/system/device manager/properties/driver/update driver/specify location etc etc de foute driver overschrijven door de juiste.
Misschien lichtelijk off-topic; Ik heb het bordje ook, maar waarom zou ik die onboard sound willen gebruiken?
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Pagina: 1