Laptop blijft mijn controllers kapot maken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy-gti
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 03-12-2023
Hallo iedereen

Ik heb een Lenovo Legion 5 en de laptop blijft mijn controllers stuk maken...

De eerste 2 controllers waren Ps4's en plots tijdens het gamen begint de controllers een mind of its own te hebben.

Nu heb ik een Trust Muta controller gekocht, en alles was goed voor een paar maanden. Vandaag was ik aan het gamen, toen plots mijn R2 begon te stotteren. Ik sluite de game en herstarte mijn laptop, maar nu krijg ik de melding Code 43 adres instellen mislukt.

Ik heb de controller verwijdered en uitgeschakeld in aparaatbeheer, maar de melding komt steeds weer

Is er iets aan de hand met mijn laptop? en hoe kan ik dit oplossen?

Mvg Andy

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb je de controllers ook op een andere computer geprobeerd? Om uit te sluiten dat het probleem in de controller zit? Als het probleem de laptop zou zijn, moet het soort apparaat dat je aansluit niet uitmaken. Hoe sluit je de controllers aan trouwens? Bekabeld of draadloos?

Als apparaat uit staat, maar je houdt de foutmelding, dan komt de foutmelding dus níet door het uitgeschakelde apparaat. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 02-12-2023 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy-gti
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 03-12-2023
De ps4 controllers waren draadloos en de Trust Muta is met kabel.

Als ik de controller unplug dan gaat de melding weg. de melding komt dus steeds wanneer ik de controller inschakel.

nu krijg ik ook een nieuwe melding: A request for the USB configuration descriptor failed.

ik kan het helaas niet testen op een andere pc.

Heb ik dan gewoon altijd pech met mijn controllers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LostInNight
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-05 17:08
Het is een goed startpunt om te checken of het probleem zich ook voordoet op een ander systeem om zo e.e.a. uit te sluiten.

Wat je verder nog zou kunnen proberen is het nalopen of alle drivers van je laptop up to date zijn, dat kan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 15:43
Andy-gti schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 23:34:
De ps4 controllers waren draadloos en de Trust Muta is met kabel.

Als ik de controller unplug dan gaat de melding weg. de melding komt dus steeds wanneer ik de controller inschakel.

nu krijg ik ook een nieuwe melding: A request for the USB configuration descriptor failed.

ik kan het helaas niet testen op een andere pc.

Heb ik dan gewoon altijd pech met mijn controllers?
Klinkt meer als een driverprobleem op je laptop. En het begint met het testen van de controllers op een andere PC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:45
Je zou eens kunnen proberen de betreffende apparaten/controllers helemaal te verwijderen met dit tooltje?
Wel dus eerst ook afkoppelen.

Uwe Sieber: Device Cleanup Tool - removes non-present devices from the Windows device management
Afbeeldingslocatie: https://www.uwe-sieber.de/gif/devicecleanup.png
Pagina: 1