Freecom mp3 mini cd player, cdrw, homemade

Pagina: 1
Acties:

• vinietje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 00:24
Ik heb dus gisteren een freecom beatman gekocht, leuk ding, maar die cd van de rollingstones suck's (muziek/qualitijt :?). Nu wilde ik een cd-rw kopen, maar die kon ik nergens op internet/vobis vinden.

Dus had ik maar een rw gepakt, cd'tje overgetroken en knippen met een schaar:)

Ik pakte dus een super prehistorische that's write 4x, en knipte deze, dat ging zeer goed, tot m'n verbasing 8-)

Nu wilde ik vandaag een nieuw maken omdat die that's write toch wel erg bekrast was, maar in die BESTMEDIA verschenen aan bijde kanten scheurtjes van die snee (gemaakt met de schaar) in de cd.

Weet iemand nog andere cd'rw van 640mb die je kunt knippen zonder dat er barstjes in komen?

Bij voorbaat dank.

AMD 80mzh, 428mb hd, soundblaster 16 clone, hitachi 8x dvd + Creative DXR2, 16mb FastPage Ram

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

:?

waarom knip je je cd's ? Passen er in zo'n beatman alleen van die kleine cdtjes?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:04
Lomp idee:

Maak een 12cm cd houder

Plaats die in een kolomboormachine.

Plaats een 8cm gatenzaag in de boor

Laat boormachine zakken....

En je hebt een perfect mooie ronde 8cm cd.. :)
zonder krassen en breuken :)

Edit: Die houder zo maken dat 12cm cd er precies in past,
en dan vastmaken op midden van de boormachinetafel. Wel precies, anders krijg je van die kromme cds tov middelpunt, en dat is je apparaatje zo naar de tering / maakt veel herrie bij draaien.. gratis trilfunctie zeg maar.

Ontopic: Waarom koop je eik zo'n ding??? om NA AANKOOP te ontdekken dat cdtejs duur zijn???? |:( |:(

• vinietje
Ja, die freecom beatman is een mp3 speler voor 80mm cd'tjes, deze kosten 5 à 16,95

en rw's zijn er (nog) niet.

AMD 80mzh, 428mb hd, soundblaster 16 clone, hitachi 8x dvd + Creative DXR2, 16mb FastPage Ram

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

maar als je je RW kleiner maakt doet ie het in je brander denk ik ook niet meer :?
Dus dan heb je alsnog niks aan het RW principe

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• vinietje
jawel, dat doet hij wel, maar je moet zorgen dat je niet over de 150mb gaat, dan geeft i focus error, hij denkt overigens dat er een 650mb cd'tje in zit, terwijl er maar 200mb op past.

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Hahah

vind het wel een geweldig id eigenlijk ;)

heb zelf ook een beatman maar nog niet zo bijdehand geweest om zoiets te proberen ;)

Verwijderd

Misschien kan je nog een beetje hobbyen met een stanley mes. Alleen dan oppassen dat je niet uitschiet. Of bij een hobby een zaak een een rond snij mesje kopen. Dat is een soort passer maar dan met een mesje ipv een potlood.
suc6
Pagina: 1