Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spritzzen
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-08 03:48
Ik ben resent verhuist naar een ander adres en krijg nu steeds dit in beeld (hiervoor nooit last van gehad).Kwa settings is er niets verandert,Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fGXe7Obns17ZcdhSKHSfQjgk-IU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2JyjI08MC0kBmb7xCA5UrwTV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:53

Qu3st

Welke provider heb je? Ik heb hier dus ook last van en krijg het niet voor elkaar. Ik zit bij Odido en vermoed dat zij iets hebben geblokkeerd staan aan hun kant. Maar ik heb hier dus sinds vorige week last van, en daarvoor kon ik prima gamen.

Als je bij Odido zit, is het probleem de UPnP, deze moet je in je router uitzetten.
Ga naar het menu > netwerkinstellingen > thuisnetwerk > UPnP > zet beide toggles uit en klik op toepassen.

Nadat ik dat heb gedaan kan ik weer in COD komen.

[ Voor 33% gewijzigd door Qu3st op 07-12-2023 08:57 . Reden: oplossing voor Odido gevonden ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark9150
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 07-12-2023
Qu3st schreef op woensdag 6 december 2023 @ 16:22:
Welke provider heb je? Ik heb hier dus ook last van en krijg het niet voor elkaar. Ik zit bij Odido en vermoed dat zij iets hebben geblokkeerd staan aan hun kant. Maar ik heb hier dus sinds vorige week last van, en daarvoor kon ik prima gamen.

Als je bij Odido zit, is het probleem de UPnP, deze moet je in je router uitzetten.
Ga naar het menu > netwerkinstellingen > thuisnetwerk > UPnP > zet beide toggles uit en klik op toepassen.

Deze man heeft het gefixed voor mij. Inderdaad ODIDO en inderdaad hij doet het weer. SUPER BEDANKT. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:53

Qu3st

mark9150 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:23:
[...]

Deze man heeft het gefixed voor mij. Inderdaad ODIDO en inderdaad hij doet het weer. SUPER BEDANKT. _/-\o_
Alsjeblieft, als het goed is moet met volgende firmware-update van de router het gefixt zijn, maar ik laat UPnP lekker uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maRIOOL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-07 13:58
Helemaal geweldig. Dit is de enige optie die werkt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4sual
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 08-09 13:08
Na talloze, nutteloze 'How To Fix Disconnected from Server MW3' linkjes te hebben nagelopen op Google stuitte ik hierop. UPnP uitgezet en game start weer probleemloos op. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 10:09
Qu3st schreef op woensdag 6 december 2023 @ 16:22:

Bij mij werkte het ook niet op de Xbox Series X en op de PC en na deze settings gewijzigd te hebben wel.
Thanks!! _/-\o_

(Ik heb overigens de Zyxel EX5601-T1 mocht dat nuttige info voor iemand zijn)
Pagina: 1