Hoe krijg ik het weer of temperatuur weer op de taakbalk? normaliter gaat dat via nieuws en interesses maar dat is niet meer te vinden onder de rechtermuisknop en taakbalk.Mijn windows11 heb ik ingesteld op het uiterlijk van windows10 misschien dat het daar aan ligt. Maar windows10 heeft ook de functie nieuws en interesses op de taakbalk.
Vraag
Alle reacties
Rechtsonder in op pijltje klikken, dan op weergeven, dan weerbericht aanvinken.
Dan op compact zetten zodat je enkel temperatuur en een wolkje krijgt.
bedoel je het pijltje van verborgen pictogrammen? daar is niets te zien. Widgets staat aan bij persoonlijke instellingen99ruud99 schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 09:55:
Rechtsonder in op pijltje klikken, dan op weergeven, dan weerbericht aanvinken.
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
al die instellingen krijg ik niet, alleen dit via de taakbalk
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4JBg0iCRixbb5vaEY6JPQwtg.jpg?f=user_large)
@henry70
Sorry, ik zag dat je op windows 11 zit.
Dan moet je via de settings gaan als ik me niet vergis.
Personalizatie en dan taskbar
Edit: https://answers.microsoft...e8-4ec5-99b3-7e2fdea01096
Hier staat dingen die je kan doen om het weer te herstellen, blijkbaar ben je niet de enige die hier soms issues mee vind.
Neem aan dat je die zelf ook al had gevonden ?
Sorry, ik zag dat je op windows 11 zit.
Dan moet je via de settings gaan als ik me niet vergis.
Personalizatie en dan taskbar
Edit: https://answers.microsoft...e8-4ec5-99b3-7e2fdea01096
Hier staat dingen die je kan doen om het weer te herstellen, blijkbaar ben je niet de enige die hier soms issues mee vind.
Neem aan dat je die zelf ook al had gevonden ?

[ Voor 54% gewijzigd door Soundstorm2010 op 14-12-2023 15:51 ]
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
bedankt soundstorm 2010, daar ben ik een hele tijd zoet mee, heb het nog niet kunnen vinden. binnenkort wil ik mijn pc opnieuw installeren wat al een tijd in de planning staat, omdat het allemaal niet lekker meer loopt dan ben ik ook klaar.
Pagina: 1