Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Vraag
Beste antwoord (via Jasphur op 01-12-2023 13:45)
Een keer uitzoomen? Ctrl+0 ?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Alle reacties
Een keer uitzoomen? Ctrl+0 ?
Als ik je navigatiebalk (en m'n eigen ogen
) mag geloven ben je nogal ingezoomd.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dat werkt inderdaad, maar bij het inzoomen krijg ik niet weer deze lay out. vraag mij ook af hoe het kan dat dit werkt zonder dat ik ooit heb ingezoomd 
edit: okay ik moet dus echt extreeeeeem inzoomen om in de mobiele lay out terecht te komen. Nja, ik zal wel per ongeluk iets met mijn toetsenbord en/of scroll hebben gedaan ofzo...
edit: okay ik moet dus echt extreeeeeem inzoomen om in de mobiele lay out terecht te komen. Nja, ik zal wel per ongeluk iets met mijn toetsenbord en/of scroll hebben gedaan ofzo...
[ Voor 37% gewijzigd door Jasphur op 01-12-2023 13:47 ]
Gewoon de kat de schuld geven.Jasphur schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 13:44:
Ctrl + scrollen.Jasphur schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 13:44:
Dat werkt inderdaad, maar bij het inzoomen krijg ik niet weer deze lay out. vraag mij ook af hoe het kan dat dit werkt zonder dat ik ooit heb ingezoomd
En als je dan, zoals ik, een logitech-muis hebt met infinite scroll, gebeurt dat wel eens per ongeluk.
Zoiets zal het geweest zijn inderdaad en dan met zo'n snelheid dat ik het niet in de gaten heb gehad. Nja, lekker vrijdag 'is het al tijd voor weekend?' momentje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()
/f/image/iy7lk5ZcNsGI7JDLsvWUAoTv.png?f=fotoalbum_large)