Hallo,
Ik heb een bedrade Eufy 2K deurbel en een mechanische gong.
Deze heb ik in september aangesloten op de bestaande beltransformator en tot nu toe werkte de bel goed.
De beltrafo levert 12 volt, en volgens het etiket 0.5A. Ik heb de spanning gemeten, en ondanks het etiket wat zegt 4 - 6 - 8v, komt er echt 12 volt (bijna 13) uit.
Tot afgelopen week: midden in de nacht ging de gong spontaan af. Overdag gebeurt dit niet.
Op de website van Eufy kwam ik dit tegen:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wie kan mij vertellen welke trafo voldoet?
Groet, Peter
Ik heb een bedrade Eufy 2K deurbel en een mechanische gong.
Deze heb ik in september aangesloten op de bestaande beltransformator en tot nu toe werkte de bel goed.
De beltrafo levert 12 volt, en volgens het etiket 0.5A. Ik heb de spanning gemeten, en ondanks het etiket wat zegt 4 - 6 - 8v, komt er echt 12 volt (bijna 13) uit.
Tot afgelopen week: midden in de nacht ging de gong spontaan af. Overdag gebeurt dit niet.
Op de website van Eufy kwam ik dit tegen:
Nu ben ik op zoek naar de oorzaak van het probleem. Op weer een andere pagina van de Eufy-website kwam ik dit tegenThe doorbell works fine during the day but is unstable at night. Linkje
En op weer een andere pagina geven zij een voorbeeld van de (volgens hun) juiste transformatorThe eufy wired doorbell requires 16-24VAC, 30VA or above voltage. Linkje
The doorbell transformers in the UK/EU are different from those in the US. It usually provides 8V/12V/24V voltage output. The eufy wired video doorbell can work with 16V- 24V output.
Linkje naar de trafo Deze trafo gaat maar tot 8VA.Follow the instruction on the doorbell transformer to connect the doorbell to the 24V output terminals. If your transformer cannot provide 24V voltage, please upgrade your transformer. Here is the recommended third-party compatible transformer.
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wie kan mij vertellen welke trafo voldoet?
Groet, Peter
:strip_exif()/f/image/KH9In7jOKbamiJkndkPcZY3l.jpg?f=fotoalbum_large)