Kraken login get verified loop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirure1984
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:34
Mensen ervaring met het probleem zodra je inlogt op kraken. Je de onderstaande melding krijgt. Gisteren geen probleem en de betreffende actie ook uitgevoerd, foto uploaden van id.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2yKSrWvfekAjc4izz4BmGvmkgEI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cLa4b94tyVXGcyDqwHS7kWd3.jpg?f=fotoalbum_large

Je kan niks anders dan op get verified klikken. Dan wordt de volgende melding gegeven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rxyguoFjBYvCUdt8hCUIVtAQqkw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yC3mxyfjNJqKoOn7BD03yCoJ.jpg?f=fotoalbum_large

En als ik die weg klik kom ik weer uit bij de eerste foto en deze loop blijft zich herhalen. Geen mogelijkheid om verder te browser op de site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Je zou ze kunnen bellen.. +353 1 223 8162

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Er staat wat je moet doen: je GSL uitzetten. Ik weet niet of dit via de app kan, maar wel via browser. Standaard moet je 3 dagen wachten, of jemoet een master key hebben, die de GSL direct uitschakelt.

De GSL is een last line of defense.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirure1984
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:34
ByteMe_ schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 08:10:
Er staat wat je moet doen: je GSL uitzetten. Ik weet niet of dit via de app kan, maar wel via browser. Standaard moet je 3 dagen wachten, of jemoet een master key hebben, die de GSL direct uitschakelt.

De GSL is een last line of defense.
Dat is het probleem de 2de melding blokkeerd dat ik GSL kan uitzetten. Ik kan alleen op de continue knop klikken en dan schiet ik weer naar de eerste popup.

Ik ga het proberen met support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boersmas
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 09-12-2023
Gb

[ Voor 100% gewijzigd door boersmas op 02-12-2023 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whynotreversed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-03 22:05
Je kan als je op 'Get verified' hebt geklikt (en dus op je account scherm komt, met die GSL melding) even op F12 drukken.
Vervolgens delete je de elementen (die overlay melding) die de rest blokkeren even. Daarna kan je even je GSL uitschakelen en ben je uit de loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipck
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-12-2024
Wat moet je precies in het scherm doen als je F12 hebt ingedrukt?
Bedoel je dat er bepaalde regels in het scherm moet worden gedeleted? Zo ja welke regel(s) precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Op basis van de tip van @whynotreversed vanaf deze regel verwijderd tot waar deaze div gesloten wordt:

code:
1
<div data-reach-dialog-overlay="" class="fixed inset-0 overflow-y-auto z-1" data-reach-dialog-inner="" data-state="open">....</div>

Vervolgens kon ik naar settings om de GSL er af te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik zie dit in de Android-app, en de knop doet niks. Eens zien of het met de desktop en het weghalen van de overlay wel werkt, maar wat een gepruts dit...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NRCGYqRnVo7OvuI0e5PQ3qtOh1Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qzaj9q6zmAxQZ3bpjvrggEfM.png?f=fotoalbum_large

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipck
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-12-2024
Met de tip van Superboer heb ik een overlay element verwijderd. Mijn code zag er iets anders uit, maar ach het is gelukt. Wel slecht van Kraken.. iig weer een wake up call dat je crypto's altijd veiliger zijn in een hard ware wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

ipck schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:30:
Met de tip van Superboer heb ik een overlay element verwijderd. Mijn code zag er iets anders uit, maar ach het is gelukt. Wel slecht van Kraken.. iig weer een wake up call dat je crypto's altijd veiliger zijn in een hard ware wallet.
Bij mij werkt de website gewoon, en wat blijkt: m'n "Face verification" staat al twee weken op "Pending". Maar even contact opgenomen met support of daar wat tempo achter gezet kan worden.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whynotreversed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-03 22:05
_superboer_ schreef op maandag 4 december 2023 @ 07:15:
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Op basis van de tip van @whynotreversed vanaf deze regel verwijderd tot waar deaze div gesloten wordt:

code:
1
<div data-reach-dialog-overlay="" class="fixed inset-0 overflow-y-auto z-1" data-reach-dialog-inner="" data-state="open">....</div>

Vervolgens kon ik naar settings om de GSL er af te halen :)
Fijn dat het ook voor jou heeft geholpen :)
Merk dat ik blijkbaar iets te weinig info heb gegeven, ben zelf ontwikkelaar dus sommige dingen spraken voor zich.

Voor eventuele anderen:
- Druk op F12
- Klik op het icoontje met het pijltje (linksboven in dat scherm).
- Selecteer vervolgens in je 'gewone' scherm de popup en/of achtergrond
- Druk op Delete
- Als het goed is kun je nu weer bezig, zo niet, herhaal vanaf het selecteren hierboven

Hopelijk is het zo wat duidelijker.

Kraken heeft de zaken wel goed voor elkaar over het algemeen, maar dit was wel slecht.
Gelukkig kon het zo worden opgelost.
Pagina: 1