Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas1975
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-07 23:08
Ik heb gisteren op mijn iPhone 15 Pro een update gedaan naar iOS 17.1.2 maar na de update kan ik de telefoon niet meer openen. De telefoon reageert niet op de Swipe to Open en ik kan ook niet meer aantikken. Wel heb ik een harde reset kunnen doen, maar die hielp ook niet.

Weet iemand hoe ik dit kan fixen zonder dat ik het scherm van de telefoon moet gebruiken?

Beste antwoord (via Daedalus op 01-12-2023 11:36)

• bas1975
Dank Dennis. Ik heb inmiddels een uur met de helpdesk van Apple aan de lijn gezeten en de uiteindelijke oplossing was om de software opnieuw te installeren via iTunes.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:53
Heel, heel mischien is het dit: druk eens 3x snel op de zijknop.

Dit had ik eens per ongeluk gedaan en als toevallig via Toegankelijkheid text-to-speach is gekoppeld aan 3x-drukken dan werkt het scherm niet. (ik heb toen de hele telefoon gewiped en opnieuw geinstalleerd voordat ik er achter kwam dat het dit simpele dingetje was).

Anders zou je deze procedure nog kunnen proberen.
Als het daarmee ook niet lukt, blijft herstellen in DFU over.

[ Voor 46% gewijzigd door Dennisdn op 01-12-2023 09:50 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• bas1975
Dank Dennis. Ik heb inmiddels een uur met de helpdesk van Apple aan de lijn gezeten en de uiteindelijke oplossing was om de software opnieuw te installeren via iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-08 17:02
bas1975 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:23:
En werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas1975
Ja, nadat je je telefoon via een kabel met iTunes hebt verbonden, moet je je telefoon een harde reset geven en dan in de recovery modus van je telefoon komen. Volgens kan je voor ‘bijwerken software’ kiezen en installeert het systeem de software opnieuw.