Wie helpt ff met World Cup 98

Pagina: 1
Acties:

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn broer wil het prehistorische spel "World Cup 98" graag spelen, alleen de 3dsetup werkt niet in Windows 2k... Nu kun je natuurlijk gelukkig het bestand 3ddata.dat gewoon handmatig bewerken, alleen kan ik niet zo even bepalen wat ik daar moet invullen.

Zou iemand die dit spel met een nVidia chipset goed werkend heeft even zijn 3ddata.dat kunnen posten?

Verwijderd

sorry kan je niet helpen arme jij

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:52
Alsof iemand dit spel nog op zijn HD heeft staan. Er toch allang nieuwere versies op de markt (bv. Euro 2000).
Maar tijdens dat WK deed Nederland tenminste nog mee, en dat kunnen we volgend jaar toch niet zeggen :(

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 14:28

Canis Lupus

Vosbot

Op donderdag 06 september 2001 19:08 schreef Mottebelke het volgende:
Alsof iemand dit spel nog op zijn HD heeft staan. Er toch allang nieuwere versies op de markt (bv. Euro 2000).
Maar tijdens dat WK deed Nederland tenminste nog mee, en dat kunnen we volgend jaar toch niet zeggen :(
L :+ L !

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• banaan-X
  • Niet online
Op donderdag 06 september 2001 19:08 schreef Mottebelke het volgende:
Tja, ik vind het ook wat raar dat ie het nog wil spelen... Nou ja, ik laat m wel fifa 2000 spelen ofzo ;)

Verwijderd

World Cup 98 rulez :)

Is nog altijd een van de betere voetbal games vind ik.
Misschien moet je is kijken op de site van EA, daar staan vast wel patches en dergelijke.

• banaan-X
  • Niet online
Kan niet eens dat spel vinden op de site van EA... Zo oud is het... Waarom willen broertjes ook zulke oude spelletjes spelen? :?
Pagina: 1