Hier met Sjaak: Ik heb eerst de Philips 49PUS8503/12 gehad had ook een perfect beeld deze is helaas kapot gegaan en kon niet meer gemaakt worden, ik krijg binnenkort een nieuwe TV van Philips, de tweede nieuwe, de eerste is een PUS508108/12 maar met deze kan je de kleur niet veranderen en aangezien de fabrieks instelling te fel is, naar mijn mening, dus gaat deze terug (je kan tem niet eens op zwart wit zetten dit even voor de duidelijkheid) over 2 weken krijg ik de 50PUS8848/12 die heeft tenminste de 5P Engine heeft de PUS508108/12 niet, dus nu is het maar afwachten of ik bij deze de kleur wel kan aanpassen, volgens de handleiding wel, deze krijg ik dus maar wel met een bijbetaling, toen ik met de klacht was gekomen vanwege de kleur zeiden ze bij Hello TV de instellingen die U wilt gebruiken werken niet mijn antwoord was nou dat is ook knap waardeloos, het was niet alleen de kleur die je niet kan veranderen maar ook gamma en de 2 punts lijninstelling op zich is het wel een goed beeld alleen die kleur 1 a 2 puntjes lager en ik was er wel tevreden mee geweest. De 55Oled 908 is te groot voor mijn TV kast, die had ik zelf gemaakt in de tijd toen de TV maat nog niet vanaf 55 inch de standaard was. Nog even dit de LG Oled48C35LA die je in de maat 48 inch verkrijgbaar is was er eerst ook niet, maar deze mist een helderheids instelling die de 55 inch wel heeft, dus hoop ik dat Philips dit ook gaat doen met de Oled 908/12 maar dan moet die alles kunnen wat de 55 inch ook kan, als dan de 50 inch uitkomt, gegaradeerd dat ik die dan koop. Als laatste ga ik nog contact opnemen met Philips met de vraag of ze de Oled 55908/12 in de toekomst ook als 50 inch gaan uitvoeren.