Toon posts:

TV-out -> TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk veel divx filsm en begin het zat te worden om achter mijn bureau en 17" beelscherm films te moet gaan kijken. Nu wil ik dus een niet al te dure maar wel goeie tv aanschaffen. Waar kan ik die zoals kopen en wat raden jullie me aan?

Ik hb als videokaart een tnt2pro 32mb ('k weet het niet de beste :D) en tvout gaat via super vhs kabel (zo een met 6 pinnetjes en plasctic blokje in ronde "tuut" die zich splits in een gele audio en weer o'n "tuut" met 6 gaatjes erin) zeiden ze bij de lokale elektronica zaak. Dus de tv moet minstens een super vhs ingang hebben. Verder moet het wel een redelijke beeldkwaliteit hebben en verder maakt het iegenlijk nie zo veeluit

Kunnen jullie me wat sugesties geven??

alvast bedankt >:)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

Das wel errug weinig om mee te werken.

Wil je breedbeeld?
Hoe groot?
100 Hz?
Budget?

Zo een S-video (Separate-video) plug zit idd niet overal standaard op. Meestal gaat het S-video signaal samen met R/G/B en Composite door de SCART.
Die gele stekker is composite video, geeft slechter signaal dan s-video.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Topicstarter
Prijs niet hoger als 500 ballen. En verder maakt zoals gezegt niet heel veel uit zoalng het maar goed is. Kan je die s-video ook omzetten naar scart kabel want dat zou stuk goedkoper zijn als ik tv koop. Want zoals je zei zit s-video niet overal op en zag in philips gids dat de tvs dan allemaal rond de 1000 piek liggen. Het is aleen maar bedoeld om filsm op te kijken aan mijn bedeinde. Qua zenders etc. hoef je allemaal niet naar te kijken want ik heb geen aansluiting op mijn kamer zitten :D

Verwijderd

500 piek ? Daar koop je geen tv voor beter / groter / mooier dan je 17" monitor hoor.

/edit : laatste post niet gelezen.

Nou ja kijk es bij Megapool ofzo die hebben nog wel es leuk 37 cmtjes staan, veel meer zal het dan niet worden maar dat hoeft ook niet begrijp ik.

Verwijderd

Topicstarter
Gaat ff niet om de resoltie m8. weet dat beelscherm veel mooier is maar die kan ik nu niet aan einde van mijn bed zetten. Of weet iemand hoe je 2 beelschermen op je pc kan aansluiten door te splitten. Dat zou helemaal perfecto wezen B-)

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 18:15 schreef gouranga het volgende:
Of weet iemand hoe je 2 beelschermen op je pc kan aansluiten door te splitten. Dat zou helemaal perfecto wezen B-)
Dan moet je een dualhead Matroxkaart kopen en ben je dus duurder uit (tenzij je nog een monitor hebt staan ofzo)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan wel aan 17"scherm komen maar ik zie nu as dat die kaart dus een nieuwe video kaart is. En die wou ik al binnekort gaan kopen maar dan wel een veel betere met wat meer geheugen dus da's weer erg jammer. Dan denk ik toch maar weer aann het tv idee

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

Mkeej.

Keb hier een aantal opties:
Wehkamp: LG CF-21T24T 55 cm stereo. f 599. Volgens de homepage heeft hij "Frontingang-AV en -S-VHS" en dat zou dus precies zijn wat je nodig hebt.
Neckermann heeft dezelfde LG aan dezelfde prijs. Bovendien hadden zij een iets groter plaatje en dat ding rechts lijkt mij een Hosiden S-video aansluiting.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~heijx/LGdetail.jpg

Verder:
Grundig ST 55-805 stereo. f 599. Heeft s-video in de scart. Geen Hosiden (mini-din) plug.

Finlux CT-2007T 51 cm mono f 399.
Finlux CT-2117T 55cm Mono, f499

Die LG lijkt mij een heel lekker apparaat. De afstandsbediening ziet er ook gelikt uit, met een klep die de minder gebruikte knoppen afdekt. Plaatje ook bij Neckermann. Is wel 100 piek boven je budget, maar voor f500 krijg je een portable 37 cm of een onbekend merk als Finlux.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Pagina: 1