Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.
Helaas heb ik zelf nog geen grote verzameling slimme kerstverlichting. Dat zal de komende jaren komen stukje bij beetje komen, maar eerst gaan de centjes vooral nog naar de renovatie van ons Zweedse huis. Wel gaan we al voorbereidingen doen om uiteindelijk huis en tuin te kunnen aankleden door het aanbrengen van stroomvoorziening op handige plekken op de gevel en bij het dak.
Wel is er een 10 meter lange versiering in de vorm van een kerstboom onderweg om die in onze vlaggenmast van 12 meter te gaan hangen, maar slim is die helaas nog niet. Behalve dat ik hem aan en uit zal zetten d.m.v. een slimme stekker. Plaatje zal in de loop van de week volgen.
Wel is er een 10 meter lange versiering in de vorm van een kerstboom onderweg om die in onze vlaggenmast van 12 meter te gaan hangen, maar slim is die helaas nog niet. Behalve dat ik hem aan en uit zal zetten d.m.v. een slimme stekker. Plaatje zal in de loop van de week volgen.
Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.
Productnaam: Elektrisch waxinelicht
Aantal LED: 1
RGB(W): Nee
Integraties: Waxinelichthouder
Aantal LED: 1
RGB(W): Nee
Integraties: Waxinelichthouder
Hej een lotgenoot. Hier ook druk bezig met wat kleine aanpassingen met betrekking met kerstmis in onze Zweedse woning. Die we eveneens aan het renoveren zijn. Helaas geen vlaggenmast met een kerstboom erin. Dus we doen het kleinschaliger.Backpacker schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:29:
Helaas heb ik zelf nog geen grote verzameling slimme kerstverlichting. Dat zal de komende jaren komen stukje bij beetje komen, maar eerst gaan de centjes vooral nog naar de renovatie van ons Zweedse huis. Wel gaan we al voorbereidingen doen om uiteindelijk huis en tuin te kunnen aankleden door het aanbrengen van stroomvoorziening op handige plekken op de gevel en bij het dak.
Off-topic, waar zitten jullie ergens? Of zal ik een DM sturen.
Hier wordt het een en ander aan/uit geschakeld via hue smart plugs. De welbekende kerstster en lampjes brug. Daarnaast komt er binnenkort een Meross HomeKit outdoor plug. Voor de buitenverlichting. Maar verder niets spectaculairs.
Wat plaatjes om het on-topic te houden.
Edit: @Backpacker ik zag Äppelbo staan bij je woonplaats. Mooi in Midden Zweden denk ik dan.
![]() | ![]() | ![]() |
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay