Macbook Pro scherm defect?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:09

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Topicstarter
Hallo.

Recent heeft een vriendin van mij problemen met het scherm van haar macbook pro uit 2019. Het scherm werkt nog wel maar geeft een groene kleur aan.
Aansluiten op een externe display werkt wel zoals het hoort. Ik veronderstel dat dit dus geen gpu issue is. Ik dacht zelf aan een versleten kabel of connectie die niet goed zit maar ik heb hier zelf ook niet veel verstand van.

Misschien heeft iemand van jullie dit al meegemaakt of een idee wat het probleem kan zijn. Zo kan ze bekijken wat de kosten zouden zijn kwa reparatie.

Alvast bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8NivJp2enOpaMc2RqtvlxMcfTEs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1pvshVr1AtZrituAmVs03CBU.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Is deze groene waas in alle programma's? Als ik namelijk zo naar de foto kijk zit het in de achtergrondafbeelding die gebruikt is.

• fruitsla2800

fruitsla2800

Topicstarter
sypie schreef op donderdag 30 november 2023 @ 20:15:
Is deze groene waas in alle programma's? Als ik namelijk zo naar de foto kijk zit het in de achtergrondafbeelding die gebruikt is.
Bedankt voor je reactie. Ze heeft dit ook als ze youtube of netflix wil kijken. Helaas is de achtergrond niet het probleem. Ze heeft ook al de kleurinstellingen etc aangepast maar zonder succes.

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Een hardwaredefect zou me hier een beetje verbazen eigenlijk. Al eens geprobeerd om van een USB-stick op te starten? Of simpeler: zie je het ook in recovery mode?

• fruitsla2800

fruitsla2800

Topicstarter
Commendatore schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:04:
Een hardwaredefect zou me hier een beetje verbazen eigenlijk. Al eens geprobeerd om van een USB-stick op te starten? Of simpeler: zie je het ook in recovery mode?
Even nagevraagd en ze gaat het morgen controleren. Bedankt alvast!