Ik verwacht belangrijke mailtjes maar ik krijg geen mailtjes meer binnen van gmail. Heb getest naar mn vriendin of van een ander mail naar mijzelf, niks krijg ik binnen. Mailtjes staan wel als verzonden.
Vraag
Alle reacties
nee, ontvang net nog e-mail van sovendus
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Werkt hier prima.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Mailtjes versturen naar vriendin komt niet aan, andersom ook niet. Meerdere account geprobeerd. Vreemd
18 mails in 15 minuten met:
"Test!"
of
"Stop met reply all"
Gaat helemaal los hiero in m'n inbox
via gmail.com webmail. Blij dat ik notificaties op de smartiefoon en tablet uit heb staan
"Test!"
of
"Stop met reply all"

via gmail.com webmail. Blij dat ik notificaties op de smartiefoon en tablet uit heb staan
Ey!! Macarena \o/
De app op de foon. Sommige mailtjes komen nu aan maar andere test mailtjes niet.
Het is inderdaad traagjes...
Aaah kijk, er is wel degelijk een storing met gmail. Ik had namelijk wat bij thuisbezorgd besteld en ik krijg altijd order mailtje die dus nog steeds niet is binnengekomen 30min later
Oi, ook 370 mail in de spam: allemaal foutmeldingen dat mails niet aankomen. 
* RaZ heeft in eens heeeeeel veeeel vrienden

* RaZ heeft in eens heeeeeel veeeel vrienden
Ey!! Macarena \o/
Lol! Hoe krijg je dat nou voor elkaar?RaZ schreef op donderdag 30 november 2023 @ 18:33:
18 mails in 15 minuten met:
"Test!"
of
"Stop met reply all"
Mailtje van 45min geleden komt nu net pas binnen
[ Voor 9% gewijzigd door maversne op 30-11-2023 18:47 ]
Geen idee, maar 370 mail in de spam zit iedereen "reply all" te doen, ik leer nu vloeken en schelden in 500 talen ofzo
Denk dat de webwinkel Temu een datalek heeft, daar is de bende mee begonnen bij mij, zo rond een uur of 17:00
Ey!! Macarena \o/
En weer loopt de spam-folder vol. Too funny
Zal even quoten:
Zal even quoten:
Van: b3master1@stanthonysambajogai.com
Naar: b3master1@stanthonysambajogai.com
Beste gebruiker,
We moeten u helaas informeren dat uw gegevens mogelijk gecompromitteerd zijn in een recente datalek. Uw persoonlijke informatie, inclusief gebruikersnaam en wachtwoord, kan zijn blootgesteld.
We adviseren u dringend om de volgende stappen te ondernemen om uw account en persoonlijke informatie te beveiligen:
1. Wijzig onmiddellijk uw wachtwoord voor onze dienst en voor andere diensten waar u hetzelfde of een vergelijkbaar wachtwoord gebruikt.
2. Activeer tweefactorauthenticatie (2FA) waar mogelijk.
3. Wees alert op verdachte activiteiten en phishingpogingen via e-mail of andere communicatiekanalen.
4. Controleer regelmatig uw account op ongewone activiteiten.
We nemen deze kwestie zeer serieus en werken hard om de veiligheid van uw gegevens te waarborgen. Onze excuses voor het ongemak en de zorgen die dit mogelijk veroorzaakt.
Als u vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Tech Support
Ey!! Macarena \o/
Mail van Tweakers komt inderdaad niet aan. Verder ook geen idee met andere e-mails want dat is toch allemaal maar reclame
Aah daar is mijn thuisbezorgd order mailtje van 50min geleden 🤣🤣
Als ik nu via een ander mail adres naar mijn gmail stuur, dan komen ze wel aan.
Een belangrijk mailtje wat ik vanmiddag zou krijgen is niet meer binnen gekomen...
Een belangrijk mailtje wat ik vanmiddag zou krijgen is niet meer binnen gekomen...
Een Thuisbezorgd mail is toch niet belangrijk? Na je bestelling zie je in de app of het gelukt is, en kan je in de FoodTracker zien waar je eten blijft. Het eten is juist het belangrijkste....maversne schreef op donderdag 30 november 2023 @ 18:59:
Aah daar is mijn thuisbezorgd order mailtje van 50min geleden 🤣🤣
Ik heb, bij wijze van test, b3master1@stanthonysambajogai.com een mail gestuurd, omdat mijn schoonmoeder hetzelfde probleem heeft als @RaZ
Ik krijg nu ondertussen al mijn 2000ste Delivery Status Notification (Failure) binnen.... in één uur....
Ik weet niet wanneer dit stopt, ik heb hier geen controle meer over...
edit: ontvang er ongeveer 50 per minuut nu. Allemaal Delivery Status Notification (Failure).
Ben bang dat ik hier gezeur mee ga krijgen.
OK: even voor de duidelijkheid:
Mijn schoonmoeder kreeg heeel veel mail, waaronder veel van: b3master1@stanthonysambajogai.com. De mailtjes waren allemaal verschillend van inhoud maar de strekking was steeds iets van: stop met spammen.
Het leek er op dat er een forward van b3master1@stanthonysambajogai.com naar het emailadres van mijn schoonmoeder stond.
Om dat te testen heb ik b3master1@stanthonysambajogai.com een mail gestuurd met mijn voornaam als subject en body.
Dit mailtje kwam niet aan bij haar, maar sindsdien krijg ik dus als die mailjes met als titel: Delivery Status Notification (Failure).
De afzender is steeds wisselend en lijken gewone echte Nederlandse emailadresen en steevast een gmailadres.
Ik krijg nu ondertussen al mijn 2000ste Delivery Status Notification (Failure) binnen.... in één uur....
edit: ontvang er ongeveer 50 per minuut nu. Allemaal Delivery Status Notification (Failure).
Mijn schoonmoeder kreeg heeel veel mail, waaronder veel van: b3master1@stanthonysambajogai.com. De mailtjes waren allemaal verschillend van inhoud maar de strekking was steeds iets van: stop met spammen.
Het leek er op dat er een forward van b3master1@stanthonysambajogai.com naar het emailadres van mijn schoonmoeder stond.
Om dat te testen heb ik b3master1@stanthonysambajogai.com een mail gestuurd met mijn voornaam als subject en body.
Dit mailtje kwam niet aan bij haar, maar sindsdien krijg ik dus als die mailjes met als titel: Delivery Status Notification (Failure).
De afzender is steeds wisselend en lijken gewone echte Nederlandse emailadresen en steevast een gmailadres.
[ Voor 74% gewijzigd door Gumball op 30-11-2023 19:59 ]
Het lijkt erop dat je e-mailadres misbruikt is om spam te versturen.
Ik heb sterk het vermoeden dat het samenhangt met het nieuws eerder vandaag: Winkelketen waarschuwt na ransomware-aanval: ’Hou je bankrekening in de gaten
Sprinter Sports, voorheen bekend onder de naam Perry Sport, is het doelwit geworden van een aanval met gijzelsoftware. Klanten van de winkelketen zijn hierover deze week ingelicht. Ze kregen het advies verdachte activiteiten op hun bankrekening in de gaten te houden.
Ik heb sterk het vermoeden dat het samenhangt met het nieuws eerder vandaag: Winkelketen waarschuwt na ransomware-aanval: ’Hou je bankrekening in de gaten
Sprinter Sports, voorheen bekend onder de naam Perry Sport, is het doelwit geworden van een aanval met gijzelsoftware. Klanten van de winkelketen zijn hierover deze week ingelicht. Ze kregen het advies verdachte activiteiten op hun bankrekening in de gaten te houden.
Volgens de mailserver van Google waar die domein/alias bij hoort, wordt het mailadres inmiddels geblokkeerd inmiddels vanwege een 'rate limit'
[ Voor 27% gewijzigd door AW_Bos op 30-11-2023 20:11 ]
Ik krijg nog steeds die Failures binnen... Ik vraag me af of ik nou op een of andere manier gespoofd wordt ofzo.
Het is niet bepaald slim om een mail te sturen naar een onbekend/spam adres natuurlijk.Gumball schreef op donderdag 30 november 2023 @ 19:29:
Ik heb, bij wijze van test, b3master1@stanthonysambajogai.com een mail gestuurd, omdat mijn schoonmoeder hetzelfde probleem heeft als @RaZ
Bedankt voor deze open deur en behulpzame post.Brummetje schreef op donderdag 30 november 2023 @ 20:29:
[...]
Het is niet bepaald slim om een mail te sturen naar een onbekend/spam adres natuurlijk.
Ze doen geen reply all.
Die accounts staan zo ingesteld dat ze alles doorsturen. Dus als je antwoord, krijgt iedereen die ingesteld staat als doorstuur adres, krijgt dat mailtje. Ook undelivered messages.
Dus niks sturen. Gmail is al bezig deze meuk eruit te gooien
Owja dat bericht wat ik zag "stop of ik geef je aan, ik ken veel icters" was toch wel grappig, wat een n00b boomer.
Die accounts staan zo ingesteld dat ze alles doorsturen. Dus als je antwoord, krijgt iedereen die ingesteld staat als doorstuur adres, krijgt dat mailtje. Ook undelivered messages.
Dus niks sturen. Gmail is al bezig deze meuk eruit te gooien
Owja dat bericht wat ik zag "stop of ik geef je aan, ik ken veel icters" was toch wel grappig, wat een n00b boomer.
MPR II & green
Pagina: 1