Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met de nieuwe pc zal ik voornamelijk gaan gamen. Ik heb al een 144hz 1ms response tijd quad HD beeldscherm en wil nog een tweede beeldscherm toevoegen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief nieuw beeldscherm + monitor arm wil ik maximaal €3000 uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zal mijn huidige pc in zijn geheel verkopen, het enige wat ik mee neem zijn mijn muis, toetsenbord en huidige beeldscherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil alle spellen die nu uitzijn in elk geval op ultra kunnen spelen met 144fps zodat ik volop gebruik maak van mijn beeldscherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn huidige beeldscherm zal gebruikt worden als hoofdmonitor, het tweede beeldscherm voor dingen als guides open hebben staan. Aangezien mijn huidige scherm (27 inch) van MSI is lijkt het me mooi om de tweede hier ook van te hebben.
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat hulp willen bij het definitief maken van alle onderdelen. Haal ik met de huidige samenstelling het meest uit de gpu/cpu?
Met de nieuwe pc zal ik voornamelijk gaan gamen. Ik heb al een 144hz 1ms response tijd quad HD beeldscherm en wil nog een tweede beeldscherm toevoegen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief nieuw beeldscherm + monitor arm wil ik maximaal €3000 uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zal mijn huidige pc in zijn geheel verkopen, het enige wat ik mee neem zijn mijn muis, toetsenbord en huidige beeldscherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil alle spellen die nu uitzijn in elk geval op ultra kunnen spelen met 144fps zodat ik volop gebruik maak van mijn beeldscherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn huidige beeldscherm zal gebruikt worden als hoofdmonitor, het tweede beeldscherm voor dingen als guides open hebben staan. Aangezien mijn huidige scherm (27 inch) van MSI is lijkt het me mooi om de tweede hier ook van te hebben.
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat hulp willen bij het definitief maken van alle onderdelen. Haal ik met de huidige samenstelling het meest uit de gpu/cpu?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 363,- | € 363,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 204,- | € 204,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC | € 865,96 | € 865,96 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H7 Flow Zwart | € 125,- | € 125,- |
| 1 | Monitors | Philips B-line 276B9/00 Zwart | € 229,- | € 229,- |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken 360 RGB Zwart | € 205,95 | € 205,95 |
| 2 | Ventilators | NZXT F-Series Core RGB, Triple Pack, Zwart, 120mm | € 59,95 | € 119,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000Z30K | € 137,90 | € 137,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 156,25 | € 156,25 |
| 3 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 149,- | € 447,- |
| 1 | Muurbeugels | ACT Monitor bureausteun met gasveer, 2 schermen tot 32", VESA | € 71,97 | € 71,97 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.925,93 | ||