Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
65inch Oled TV
zelf al een x aantal reviews gelezen, mijn oog is gevallen op de:
Sony Bravia XR-65A95K of de LG OLED evo G3
Wat is je budget?
de prijs die ik ongeveer in gedachten had zat rond de 2000
bij hello tv heb ik voor de sony al een aanbieding gekregen van 2200 (kan ook 2300 zijn geweest)
kwa prijsverschil is het dan ineens niet meer zo spannend
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
er word een ps5 op aangesloten, verder is het reguliere tv en streamingdiensten.
Wat heb je zelf al gevonden?
de voorkeur ging uit naar de Sony vanwege het nieuwe type QD-Oled,
maar aangezien dit een 2022 model is ben ik bang dat er nog kwalitteitsissues mee kunnen zijn.
de LG is daarintegen lijkt mij een goed alternatief, echter heb ik in het verleden een LG gehad die last kreeg van banding. waar je dus wel aan denkt als ergens LG op staat
Welke vragen heb je hier nog over?
het lijkt erop dat ik zelf tot in de eeuwigheid ga lopen twijfelen.
dus kortom, wat is de meest "veilige" keuze als het gaat om kwaliteit en levensduur.
ik ben me er natuurlijk wel van bewust dat je altijd wel pech kan hebben met een scherm.
alle meningen zijn welkom
thx
Ik zoek een?
65inch Oled TV
zelf al een x aantal reviews gelezen, mijn oog is gevallen op de:
Sony Bravia XR-65A95K of de LG OLED evo G3
Wat is je budget?
de prijs die ik ongeveer in gedachten had zat rond de 2000
bij hello tv heb ik voor de sony al een aanbieding gekregen van 2200 (kan ook 2300 zijn geweest)
kwa prijsverschil is het dan ineens niet meer zo spannend
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
er word een ps5 op aangesloten, verder is het reguliere tv en streamingdiensten.
Wat heb je zelf al gevonden?
de voorkeur ging uit naar de Sony vanwege het nieuwe type QD-Oled,
maar aangezien dit een 2022 model is ben ik bang dat er nog kwalitteitsissues mee kunnen zijn.
de LG is daarintegen lijkt mij een goed alternatief, echter heb ik in het verleden een LG gehad die last kreeg van banding. waar je dus wel aan denkt als ergens LG op staat

Welke vragen heb je hier nog over?
het lijkt erop dat ik zelf tot in de eeuwigheid ga lopen twijfelen.
dus kortom, wat is de meest "veilige" keuze als het gaat om kwaliteit en levensduur.
ik ben me er natuurlijk wel van bewust dat je altijd wel pech kan hebben met een scherm.
alle meningen zijn welkom
thx