Gratis VPN

Pagina: 1
Acties:

• BlueInk
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-05 19:52
Wat denken jullie over dit artikel?
Zelf vind ik het nogal tendentieus.
Naar mijn gevoel gooit de schrijver van het artikel wel een en ander op een hoop.
https://www.globalsign.co...ratis-vpns-geld-verdienen
bvb: NordVPN, SecurityKISS en Proton VPN zijn toch erg transparant in wat zij "collecteren" aan gegevens?
'k Ben benieuwd naar jullie analyses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:04

The Zep Man

🏴‍☠️

BlueInk schreef op donderdag 30 november 2023 @ 12:50:
bvb: NordVPN, SecurityKISS en Proton VPN zijn toch erg transparant in wat zij "collecteren" aan gegevens?
Wat hebben die partijen te maken met gratis VPN? :?

Tot zover mijn analyse.

[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 30-11-2023 12:55 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

Onzinartikel, naast dat de genoemde VPNs niet gratis zijn kan het meeste wat er beschreven is niet eens want >99% van het webverkeer is tegenwoordig versleuteld. En het is nog oud ook. Er zijn vast duizenden vergelijkbare onzinartikels waar je ook geen topic over hoeft te starten, als je er zo eentje tegenkomt gewoon met de muis naar de rechterbovenhoek en op het kruisje drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Even los van dat het een machinevertaald artikel van 5 jaar oud is;
Een deel van de dingen die genoemd worden (zoals tracking pixels) is niet mogelijk tenzij de websites die je bezoekt HTTP zijn. Daarnaast zijn VPN-diensten voor consumenten sowieso niet nuttig; het doet niks voor je privacy (IP-adressen zijn al lang niet meer het primaire kenmerk om je mee in de gaten te houden), en qua veiligheid win je er alleen iets mee als je bij Starbucks of McDonald's zit met je laptop.

Is weinig over te analyseren verder, het artikel slaat als een lul op een drumstel. Ben wel benieuwd hoe je het gevonden hebt eigenlijk, was je op zoek naar een gratis VPN?

Anoniem: 2022072

The Zep Man schreef op donderdag 30 november 2023 @ 12:54:
[...]

Wat hebben die partijen te maken met gratis VPN? :?

Tot zover mijn analyse.
VPN van Proton kan je gewoon gratis gebruiken. Je hebt alleen een inlog nodig.