GarBaGe schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:49:
Met de huidige Nvidia drivers zijn er wel honderden settings die je kan veranderen.
De meeste ervan hebben invloed op de kwaliteit.
Maar wat vind je "niet zo mooi"?
Is de resolutie te laag? Of juist te hoog?
Kan je zien dat de textures een lage kwaliteit zijn (dan is mogelijk je monitor resolutie te hoog)
Of zijn de textures te scherp, en moet je over naar een klassieke CRT die de kleuren en randen wat meer "door elkaar mengt".
Ik zit nu net even te kijken naar de ‘rocket launcher’ in het filmpje op YT (ook Ultra settings en ook 1080P) en mijn rocket launcher. Pfff echt een verschil van jewelste. Veel meer detail in de RL vanuit het Youtube-filmpje. Je ziet echt de groeven en dat zie je bij mij niet. Of je dit texture quality noemt, geen idee, maar ik noem het even in jip en janneke taal details. Je ziet ook een roostertje in die launcher, nou … bij mij niet haha.
Verder vind ik het ook vreemd dat ie de ene keer op 62fps draait en nu 43-47fps. Dit, terwijl het draait op een Geforce RTX 2080 with Max-Q Design. Zou toch makkelijk op 60 moeten draaien.
EDIT: zelfde ruimte in de game als zonet draait nu, na herstarten van de game, wel 62fps. Strange…
[
Voor 4% gewijzigd door
Janterworst op 30-11-2023 17:10
]