Dropdown menu "File" Chrome (Google Docs)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:48
Mijn vraag

Dit gaat waarschijnlijk echt een hele domme vraag zijn maar ik word gek en kom er niet uit.
Ik heb een Google docs document waarbij ik een kopie moet maken. File -> make a copy. Hoe krijg ik in vredesnaam de balk waarin de dropmenus staan met onder andere File?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
Chrome

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Uiteraard rot gezocht op Google maar de zoek opdrachten hebben veel raakvlakken met andere problemen zoals geblokkeerde drop down menus. Dit is denk ik eerder een vormgeving issue maar in de vormgeving instellingen staat dit niet.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Alle reacties

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:23
Deze bedoel je?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TbA79l2bbuYSkWegZ2q_huygADc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Purd7ttrMmnpVRf8BJTaiFPg.png?f=user_large

Ben wel benieuwd hoe Google docs er bij jou uitziet dan. Heb je een screenshot?
Mijn screenshot is gemaakt in Edge, maar op Chrome/Firefox/Vivaldi ziet het er precies het zelfde uit.

Alleen in fullscreen mode heb je dat menu niet. Daar kan je met escape uit gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:48
@dixet
Ik heb het zojuist opgelost en eigenlijk door jouw plaatje. Ik heb een nieuwe docs gestart en daar had ik wel gewoon file etc.

Ik heb dit vergeleken met het bestand wat ik heb binnen gekregen via de mail en die linkt naar een sheet die eindigt op /htmlview#

Ik heb de URL daarna aangepast naar eindigend op /edit#gid=0 en daarmee kreeg ik de normale layout terug. Waarschijnlijk is dit iets wat je moet weten maar ik wist dus echt niet dat er een verschil zat in alleen bekijkbare documten en editbare documenten. Ik wist uiteraard wel dat je een copy moest maken maar het wilde even niet lukken.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:23
Dat wist ik ook niet, weer wat geleerd! :D