Icloud gedeeld album op PC beschikbaar maken

Pagina: 1
Acties:

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:17
Hoi,

Mijn vrouw en ik hebben diverse gedeelde albums. Nu willen we een fotoboek gaan maken van de foto's in zo'n gedeeld album.
Normaliter kan je via Icloud.com/photos of via de Icloud for Windows functionaliteit foto's selecteren en downloaden, maar gedeelde albums lijken niet beschikbaar te zijn.

Enig idee hoe ik deze foto's kan benaderen via de PC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:39

• crimby
Vreemd! blijkbaar kan het toch, maar mijn gedeelde albums werden niet gedownload. Nu heb ik het pad aangepast en nu zie ik wel albums verschijnen.
Even wachten tot e.e.a. gesynchroniseerd is, maar waarschijnlijk is dit de oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboei
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik heb hetzelfde probleem, kun je me vertellen of het gelukt is? Zo ja, wat moet ik precies doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Koetjeboei schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:21:
Ik heb hetzelfde probleem, kun je me vertellen of het gelukt is? Zo ja, wat moet ik precies doen?
Ja wel gelukt, ik heb het pad nog even aangepast in de Icloud settings op de PC en toen synchroniseerde ie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboei
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 28-08-2024
Hoe pas je het pad aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:16
Houd er wel rekening mee dat bestanden in iCloud Drive nog steeds niet fysiek op de PC aanwezig zijn.

Ben er ook mee bezig geweest en laat nu iCloud Drive synchroniseren naar een andere bestandsmap en zo ingesteld dat er nooit bestanden worden gewist.
Voor het synchroniseren gebruik ik Second Copy, maar kan ook met een andere vergelijkbare app.

Soms ben ik bijna gelukkig

Pagina: 1