twee outlookaccounts syncnen (OF andere oplossing??)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
Goedemorgen allemaal,

Ik werk bij twee bedrijven. van beide heb ik uiteraard een mailaccount (office 365 Business)

kuwerti@bedrijfA.com en
kuwerti@bedrijfB.com

Nu gebruik ik voor mijn agenda altijd de online calender: https://outlook.office.com/calendar/
wat ik graag zou willen is een soort van synchronisatie tussen die twee.

Voorbeeld:

Ik plan een afspraak in voor bedrijfA, dan moet ik nog een keer dat tijdslot reserveren voor BedrijfB

Dat is nogal bewerkelijk.

nog een voorbeeld:
als iemand anders een afspraak maakt voor BedrijfA dan moet ik snel dit tijdslot reserveren voor BedrijfB anders plant iemand van BedrijfB ook op dit tijdslot :-)

Heeft iemand anders hier een mooie oplossing voor?

Relevante software en hardware die ik gebruik
OUTLOOK 365 Business

"Wat ik al gevonden of geprobeerd heb"
nog niets gevonden

Beste antwoord (via kuwerti op 01-12-2023 08:33)

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:33

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik zou dit met PowerAutomate doen. Zie hier een voorbeeld: outlook-calendar-sync
A Microsoft Power Automate flow to synchronize two Outlook 365 calendars.
Misschien dat je de flow nog even deels moet aanpassen. Ik kan mij voorstellen dat je in de "doel-agenda" geen afspraak-informatie wilt hebben staan, maar alleen een block "out-of-office", maar dat is eenvoudig te regelen. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Alle reacties

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 21:29
Werkt dit niet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WQMWt5jSkvrPzK91lunrUCPEDsM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N25hmKDQ0Br9OkXmzu63WHZm.png?f=fotoalbum_large

• kuwerti
nee, als je dit doet dan zie je wel alle kalenders in 1 view. maar als ik afspraak maak in BedrijfA dan wordt dit tijdslot niet automatisch geblokkeeerd in bedrijfB.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:33

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik zou dit met PowerAutomate doen. Zie hier een voorbeeld: outlook-calendar-sync
A Microsoft Power Automate flow to synchronize two Outlook 365 calendars.
Misschien dat je de flow nog even deels moet aanpassen. Ik kan mij voorstellen dat je in de "doel-agenda" geen afspraak-informatie wilt hebben staan, maar alleen een block "out-of-office", maar dat is eenvoudig te regelen. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Question Mark schreef op donderdag 30 november 2023 @ 10:06:

[...]

ha, dat is inderdaad een mooie oplossing!! Dank je wel.