Ik heb een iPad display gekocht met een control bord om het aan te sturen als extra mini-monitor voor mijn laptop. Dit control bord heeft niet alleen een USB-C poort voor beeld aansluiting nodig, maar heeft nog een tweede 5V USB-C voor power. Kan een USB-C poort zowel beeld als 5V voor power leveren? Aangezien ik 1 poort op mijn laptop tot mijn beschikking wil stellen en niet altijd een stopcontact in de buurt heb zoek ik naar een oplossing.
Is het mogelijk om de 5V die door de display USB-C kabel loopt af te kunnen tappen in de kabel en te verbinden met de 5V op de power USB-C poort.
Alternatief is er ook een mini-HDMI poort beschikbaar voor alleen beeld, zou het gemakkelijker zijn om daar 5V vanaf te tappen en te gebruiken voor de USB-C power?
Het is niet een hele nette aanpak, maar mijn vraag is of dit zal werken en of er eventueel een betere oplossing is?
:strip_exif()/f/image/0cuD7NsKzlwMJot1l5hoTfMc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/trBUmURTrpav9JYYhCXM8nL6.jpg?f=fotoalbum_large)
Is het mogelijk om de 5V die door de display USB-C kabel loopt af te kunnen tappen in de kabel en te verbinden met de 5V op de power USB-C poort.
Alternatief is er ook een mini-HDMI poort beschikbaar voor alleen beeld, zou het gemakkelijker zijn om daar 5V vanaf te tappen en te gebruiken voor de USB-C power?
Het is niet een hele nette aanpak, maar mijn vraag is of dit zal werken en of er eventueel een betere oplossing is?
:strip_exif()/f/image/0cuD7NsKzlwMJot1l5hoTfMc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/trBUmURTrpav9JYYhCXM8nL6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mEOJgVHI1NlpNArsb50RFmpO.jpg?f=fotoalbum_large)