Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Wireless koptelefoon met anc
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......kantoor, thuis gamen en video's
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Nee
Wat heb je zelf al gevonden?Sony XM4
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn vraag is; waarom zijn er nagenoeg geen koptelefoons met velour of stoffen oorpads? Mijn oren worden nl snel warm en zweterig van imitatieleer, wat de meeste koptelefoons hebben. Ik snap dat stof de ANC niet bevorderd, maar dat accepteer ik. De Airpod Max heeft bv. stoffen oorpads, maar is te duur en wil geen Apple.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Wireless koptelefoon met anc
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......kantoor, thuis gamen en video's
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Nee
Wat heb je zelf al gevonden?Sony XM4
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn vraag is; waarom zijn er nagenoeg geen koptelefoons met velour of stoffen oorpads? Mijn oren worden nl snel warm en zweterig van imitatieleer, wat de meeste koptelefoons hebben. Ik snap dat stof de ANC niet bevorderd, maar dat accepteer ik. De Airpod Max heeft bv. stoffen oorpads, maar is te duur en wil geen Apple.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.