Verschil Flitsmeister Two / Saphe Drive

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukassss
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 23-05 15:37
Goedendag, ik heb op dit moment de Flitsmeister Two in gebruik en nu ben ik erg benieuwd of de Saphe Drive exact dezelfde info geeft als de FM Two, dus dezelfde mobiele flitsers die op Flitsmeister zijn gemeld. iemand die dit toevallig weet?

Saphe Drive Pro Car alarm system | Warns about speed camera and road hazards | Speedometer | Connection via Bluetooth| Requires subscription (12 months included) https://amzn.eu/d/1HUAC2Y

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomason
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-05 13:07
Lukassss schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:37:
Goedendag, ik heb op dit moment de Flitsmeister Two in gebruik en nu ben ik erg benieuwd of de Saphe Drive exact dezelfde info geeft als de FM Two, dus dezelfde mobiele flitsers die op Flitsmeister zijn gemeld. iemand die dit toevallig weet?

Saphe Drive Pro Car alarm system | Warns about speed camera and road hazards | Speedometer | Connection via Bluetooth| Requires subscription (12 months included) https://amzn.eu/d/1HUAC2Y
Zo ver ik gelezen heb gebruikt Saphe de data van Flitsmeister en Flitsmeister de hardware van Saphe, maar helemaal zeker weet ik dit niet.

De Saphe heeft wel een duurder abonnement (2,99 ipv 1,99).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukassss
Thomason schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:52:
[...]

Zo ver ik gelezen heb gebruikt Saphe de data van Flitsmeister en Flitsmeister de hardware van Saphe, maar helemaal zeker weet ik dit niet.

De Saphe heeft wel een duurder abonnement (2,99 ipv 1,99).
Heb zelf even de Saphe app gedownload en daarin zie ik alleen de vaste flitspalen terug op de kaart en niet bijvoorbeeld de flitser die nu op de A1 staat. Misschien dat het wel mogelijk is om het apparaat aan de Flitsmeister app zelf toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-05 14:53
Weet iemand inmiddels of de Saphe Drive Pro te gebruiken is icm Flitsmeister? Heb nu de Flitsmeister two, maar vind het net wat grotere scherm v/d Saphe Drive Pro net ff wat fijner denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukassss
BaSsDruM schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:15:
Weet iemand inmiddels of de Saphe Drive Pro te gebruiken is icm Flitsmeister? Heb nu de Flitsmeister two, maar vind het net wat grotere scherm v/d Saphe Drive Pro net ff wat fijner denk ik.
Ik heb het een tijd terug nagevraagd bij Flitsmeister. Ze deelde in het verleden wel dat data met elkaar maar sinds een paar jaar is deze samenwerking helaas gestopt. Dus je loopt het risico om niet alle flitsers mee te pakken. Tevens kloppen de snelheden ook niet bij Saphe, nogsteeds overal 120 wat toch al een poosje 100 is overdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Lukassss schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 22:06:
[...]

Ik heb het een tijd terug nagevraagd bij Flitsmeister. Ze deelde in het verleden wel dat data met elkaar maar sinds een paar jaar is deze samenwerking helaas gestopt. Dus je loopt het risico om niet alle flitsers mee te pakken. Tevens kloppen de snelheden ook niet bij Saphe, nogsteeds overal 120 wat toch al een poosje 100 is overdag :)
Ik denk dat jij iets anders bedoeld, namelijk de Saphe app gebruiken. Ik wil echt m'n Flitsmeister app gebruiken incl flitsmeister pro abonnement, maar met de Saphe Drive Pro hardware. Ik denk/vermoed dat dit gewoon zal werken, maar zeker weten doe ik het niet. Zal ik de gok nemen voor die paar tientjes?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BaSsDruM
Nou, Saphe Drive Pro besteld bij Amazon, binnen, maar niet te koppelen aan Flitsmeister. Mocht iemand hier ooit naar googlen zoals ik, bij deze getest en mislukt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05 10:44
Flitsmeister heeft intussen de Flitsmeister Dash gelanceerd. Een display, file en flits melder met ingebouwde e-sim. Dus met een ingebouwd 4g modem, en USB-c dus een standalone oplossing.

Kosten maarliefst 9,95 per maand omdat het inclusief mobiele verbinding en het (geringe) dataverbruik binnen heel Europa is. Helaas kan je geen andere apparaten verbinden op de e-sim.

Tegelijkertijd heeft Flitsmeiser het einde van de Flitsmeiser TWO aangekondigd. Deze is vanaf nu zonder PRO abonnement te gebruiken en wordt nog verder ondersteund. Maar hij is niet meer te koop via Flitsmeister (nog wel een restvoorraad bij andere shops).
Pagina: 1