7.290 wp | Geothermische WP Thermia Calibra 7 | HASS
Die van Ikea heb ik ook een tijdje gehad. Deze waren qua kleur erg mooi, maar ik had er best wel veel nodig. Bijvoorbeeld voor 12 armaturen, welke allemaal tegelijk aan moesten gaan. Uiteindelijk heb ik voor goedkope GU10's gekozen en 1 maal een Zigbee inbouwschakelaar.
Ik ben erg te spreken over de verlichting van IKEA, inclusief de GU10 spots. Ik gebruik de variant met de instelbare wittinten en die werken prima.
Zelfde ervaring hier.. 60+ van deze GU10 in gebruik. Gedragen zich netjes in het Zigbee netwerk.alex3305 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:20:
Ik ben erg te spreken over de verlichting van IKEA, inclusief de GU10 spots. Ik gebruik de variant met de instelbare wittinten en die werken prima.
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Ik denk dat ik dan voor de lidl versie ga met kleuren. Altijd leuk bij bv kerstmis, halloween, feestjes, ...😊
Ikea GU10 werkt als een speer hier buiten.
@Stef CB kun je iets specifieker zijn qua eisen? Want je schrijft nu eigenlijk alleen maar dat je een GU10 zoekt die werkt.. En dat zijn er nogal wat. 
De brede scope resulteert dan ook in niet heel boeiende reacties als 'ik heb lamp X en hij doet het!'.
Vind je het belangrijk dat de kleurtemperatuur in te stellen is? RGB gewenst? Ben je op zoek naar een hoge CRI? Moeten de spots heel fel kunnen of is juist een zo laag mogelijk minimum helderheid belangrijk? Efficiëntie?
De brede scope resulteert dan ook in niet heel boeiende reacties als 'ik heb lamp X en hij doet het!'.
Vind je het belangrijk dat de kleurtemperatuur in te stellen is? RGB gewenst? Ben je op zoek naar een hoge CRI? Moeten de spots heel fel kunnen of is juist een zo laag mogelijk minimum helderheid belangrijk? Efficiëntie?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ja, graag RGB. Kleuren moeten niet super zijn aangezien ik deze maar een paar keer per jaar zou gebruiken. Het wit licht moet wel een mooie helderheid hebben. Zigbee is verplicht gezien ik deze wil bedienen via HA voor automatiseringen etcGizz schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:24:
@Stef CB kun je iets specifieker zijn qua eisen? Want je schrijft nu eigenlijk alleen maar dat je een GU10 zoekt die werkt.. En dat zijn er nogal wat.
Ik wil ook Zigbee GU10 lampjes gebruiken in grondspots in de tuin. Heb mooie metalen armatuurtjes op zo’n punt gevonden die je in de grond kan steken maar nu vroeg ik mij af: als je zo’n spotje in een metalen armatuur doet, heeft het lampje dan wel genoeg bereik? Wordt het dan niet een soort “kooi van Faraday”? De lampjes staan niet ver uit elkaar maar toch… ik ben bang dat ze straks helemaal niet werken.
Pagina: 1