Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen!
Wat mag het systeem gaan kosten?
3.000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Opslag heb ik hier liggen en is over. Snelheidswinst bij aanschaf van een nieuwe M2 lijkt me heel klein?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een computer die ik over drie/vier jaar gemakkelijk kan upgraden. Dus nieuwe CPU en/of GPU, zonder iets van de rest te vervangen. Vandaar de keuze voor X670E.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een toetsenbord dat tegen ongelukjes kan. Mijn Corsair K70 heb ik al een keer moeten vervangen vanwege prik erover. Was maar weinig, maar desondanks dodelijk. Deze gebruik ik voor programmeren, want het typen is ongeëvenaard. Maar met gamen wil ik toch echt drank/snacks erbiij.
Ga je overklokken?
Een kleine overklok gewoon via de AMD-software. Geen gekke dingen. Stabiliteit is belangrijker.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een nieuw systeem bouw ik maar zelden. Dus hierbij de vraag of er 'domme' dingen tussen staan. Waar ik een beetje over twijfel is of het systeem evenwichtig is.
Gamen!
Wat mag het systeem gaan kosten?
3.000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Opslag heb ik hier liggen en is over. Snelheidswinst bij aanschaf van een nieuwe M2 lijkt me heel klein?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een computer die ik over drie/vier jaar gemakkelijk kan upgraden. Dus nieuwe CPU en/of GPU, zonder iets van de rest te vervangen. Vandaar de keuze voor X670E.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een toetsenbord dat tegen ongelukjes kan. Mijn Corsair K70 heb ik al een keer moeten vervangen vanwege prik erover. Was maar weinig, maar desondanks dodelijk. Deze gebruik ik voor programmeren, want het typen is ongeëvenaard. Maar met gamen wil ik toch echt drank/snacks erbiij.
Ga je overklokken?
Een kleine overklok gewoon via de AMD-software. Geen gekke dingen. Stabiliteit is belangrijker.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een nieuw systeem bouw ik maar zelden. Dus hierbij de vraag of er 'domme' dingen tussen staan. Waar ik een beetje over twijfel is of het systeem evenwichtig is.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 364,- | € 364,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming X670E-PLUS | € 264,- | € 264,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7900 XT | € 844,76 | € 844,76 |
| 1 | Interne harde schijven | WD Purple (2020, 256MB cache), 8TB | € 388,- | € 388,- > 0 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Torrent Compact Black Solid | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Monitors | Alienware AW3423DWF Zwart | € 798,96 | € 798,96 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 11 Home (EN, OEM) | € 114,95 | € 114,95 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15S | € 87,90 | € 87,90 |
| 1 | Toetsenborden | Corsair K55 RGB Pro (Qwerty US) | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Muizen | ASUS TUF Gaming M3 | € 17,30 | € 17,30 |
| 1 | Geheugen intern | Lexar Ares RGB LD5BU016G-R6000GDLA | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Voedingen | Fractal Design Ion+ 2 Platinum 760W | € 153,94 | € 153,94 |
| 1 | Solid state drives | Transcend 220S M.2 1TB | € 65,03 | € 65,03 > 0 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.376,74 > 2.923,71 | ||