Betaald maar niet verwerkt, koop wordt ongedaan gemaakt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Separator
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 02-10 18:05
Op Black Friday een horlogebandje bij Winkel / Fabrikant besteld voor 20 Euro in plaats van de reguliere 50. Bedrag is afgeschreven (met een ordernummer in de referentie) maar geen bevestigingsmail ontvangen.

Gisteren heb ik contact met ze opgenomen: de order is aan hun kant niet goed verwerkt. Ze gaan het bedrag terugstorten en als goedmaker krijg ik een code voor 20% korting op een nieuwe aankoop. Eigenlijk wil ik nog steeds dat horlogebandje, maar die gaat mij dan dus nu 40 Euro kosten (50-20%) in plaats van 20 op Black Friday.

De bedragen zijn te klein om hier heel veel werk van te maken. Maar ben wel benieuwd wie hier nu in zijn recht staat. Ik kan niet aantonen welk product ik gekocht heb. Wel is het vrij aannemelijk te maken gezien het bedrag en de BF kortingen bekend zijn.

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 29-11-2023 20:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:26

OMD

Waarschijnlijk heb je gelijk en heb je een overeenkomst gesloten voor een prijs die geloofwaardig is op de grootste actiedag van het jaar.

Succes met het gelijk behalen en dat bandje te krijgen voor 20 euro. Take your loss and move on.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Separator
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 02-10 18:05
OMD schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:02:
Succes met het gelijk behalen en dat bandje te krijgen voor 20 euro. Take your loss and move on.
Daarom staat er ook in mijn topic titel dat het bedrag te klein is om hier werk van te maken. Vind de juridische topics hier vaak interessant en ben benieuwd hoe dit rechtmatig zit.

In plaats van een nieuw bandje koop ik nu een nieuw horloge (van een ander merk).