Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De jongste thuis is klaar voor zijn eerste echte gaming PC. Ik zou dit echter samen met hem willen bouwen zodat dit een leuk vader zoon momentje kan worden. Echter ben ik zelf niet zo een techneut die dit uit het hoofd kan opnoemen wat momenteel de beste en of must have's zijn momenteel, vandaar ik me even tot jullie richt.
Verder is het echt de bedoeling de meest recente games op 4k te gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik was graag rond de 3000 euro uitgekomen exclusief het scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is het beeldscherm wat ik tijdens black friday op de kop heb kunnen tikken. Hoop dat dit voldoende geschikt is.
32” Odyssey Neo G85NB UHD Mini LED
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
AMD Ryzen 7 7800X3D
be quiet! Straight Power 12 850 Watt
be quiet! Pure Loop 2 FX 360mm ARGB
be quiet! Shadow Base 800FX
Samsung 990 Pro 2TB
Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X 24GB
ASRock X670E PG Lightning
G.Skill Trident Z5 RGB 4x16GB 6400Mhz DDR5 CL32 F5-6400J3239G16GX2-TZ5RK
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek de balans tussen looks en prestatie. Voor mij zou hoeven de lichtjes en zo niet, maar omdat dit voor mijn kleinste is mag dit er zeker bij.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Even de componenten overlopen of deze wel allemaal bijeen passen en of er eventueel betere alternatieven zijn. En verder weet ik dat de RTX 4090 een optie is maar dan gaan we richting de 4000 euro build en dat is mss toch wat teveel van het goede voor een 10jarige
De jongste thuis is klaar voor zijn eerste echte gaming PC. Ik zou dit echter samen met hem willen bouwen zodat dit een leuk vader zoon momentje kan worden. Echter ben ik zelf niet zo een techneut die dit uit het hoofd kan opnoemen wat momenteel de beste en of must have's zijn momenteel, vandaar ik me even tot jullie richt.
Verder is het echt de bedoeling de meest recente games op 4k te gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik was graag rond de 3000 euro uitgekomen exclusief het scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is het beeldscherm wat ik tijdens black friday op de kop heb kunnen tikken. Hoop dat dit voldoende geschikt is.
32” Odyssey Neo G85NB UHD Mini LED
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
AMD Ryzen 7 7800X3D
be quiet! Straight Power 12 850 Watt
be quiet! Pure Loop 2 FX 360mm ARGB
be quiet! Shadow Base 800FX
Samsung 990 Pro 2TB
Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X 24GB
ASRock X670E PG Lightning
G.Skill Trident Z5 RGB 4x16GB 6400Mhz DDR5 CL32 F5-6400J3239G16GX2-TZ5RK
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek de balans tussen looks en prestatie. Voor mij zou hoeven de lichtjes en zo niet, maar omdat dit voor mijn kleinste is mag dit er zeker bij.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Even de componenten overlopen of deze wel allemaal bijeen passen en of er eventueel betere alternatieven zijn. En verder weet ik dat de RTX 4090 een optie is maar dan gaan we richting de 4000 euro build en dat is mss toch wat teveel van het goede voor een 10jarige