nou, zie titel. als ik halflife opstart en alles is er niks aan de hand. echter, als ik inlog op een server gaat ie eerst laden, maar op het eind daarvan waar je normaal in de level zou komen loopt het beeld vast (nog voordat ik speel, wanneer zeg maar het level voor het eerst te voorschijn komt). het vreemde is dat het geluid het wel doet, je hoort andere ook schieten enzo. verder kan ik zelf ook gewoon schieten (en volgens mij ook lopen) dus het probleem zit um ergens in de beeldweergave.
wat kan de oorzaak van dit probleem zijn? ik heb een viper ultra en die draait andere spellen wel zoals het moet. sterker nog, hij draait halflife single player ook gewoon normaal. het probleem doet zich alleen voor als ik internet multiplay wil spelen (bij halflife en bij counterstrike)
wat kan de oorzaak van dit probleem zijn? ik heb een viper ultra en die draait andere spellen wel zoals het moet. sterker nog, hij draait halflife single player ook gewoon normaal. het probleem doet zich alleen voor als ik internet multiplay wil spelen (bij halflife en bij counterstrike)