iPhone outlook agenda spam

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinezNL
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19-01-2024
Mijn vraag
Mijn vrouw heeft sinds vandaag een spam uitnodiging in haar agenda op haar iPhone. Het is gekoppeld aan haar Outlook agenda, maar enkel zichtbaar op haar iPhone. Het is geen spamagenda waar abo van verwijderd kan worden. Het verplaatsten van de uitnodiging naar een andere agenda is ook niet mogelijk.

Iemand die de oplossing heeft?

Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone 13 laatste iOS.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Geen abo op een spamagenda dus niet te verwijderen.
Afspraak verplaatste naar andere agenda gaat niet.

Beste antwoord (via MartinezNL op 29-11-2023 20:07)

• Prullenmand
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 13:33
Dit had ik vanochtend ook. Elke dag een uitnodiging.
Ik heb het kunnen oplossen door de mail (welke bij mij in ongewenst stond) te verwijderen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:18
Hoezo is het spam? Is het niet gewoon een verkeerd gestuurde uitnodiging? Als het al in je agenda staat dan heeft ze ook al gereageerd op de uitnodiging, anders staat er alleen maar een verzoek in je inbox. Is haar Outlook agenda van werk of prive? Als het werk is, neem dan eens daar met de IT afdeling contact op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinezNL
Archer_VC10 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 10:31:
Hoezo is het spam? Is het niet gewoon een verkeerd gestuurde uitnodiging? Als het al in je agenda staat dan heeft ze ook al gereageerd op de uitnodiging, anders staat er alleen maar een verzoek in je inbox. Is haar Outlook agenda van werk of prive? Als het werk is, neem dan eens daar met de IT afdeling contact op.
Het is 100% spam. Het is niet in Outlook inbox te zien, maar komt direct in de agenda van iPhone. De uitnodiging weigeren heeft geen zin want het staat er direct weer in. Het is privémail dus niet via het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:24
Ja ik heb dit ook wel eens gehad.

Weet je zeker dat je goed in de instellingen van de iPhone calendar hebt gekeken en niet perongeluk alleen bij Outlook? Want als iets na verwijderen weer terug komt dan moet er volgens mij toch iets van een calendar zijn waar ze op is ingeschreven.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Prullenmand
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 13:33
Ik heb het kunnen oplossen door de mail (welke bij mij in ongewenst stond) te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:18
Staat hier iets nuttigs tussen: https://www.macworld.com/...-calendar-virus-spam.html ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinezNL
Prullenmand schreef op woensdag 29 november 2023 @ 10:46:
Bedankt dat was het. De mail geeft ook niet echt een uitnodiging te bevatten.

Bedankt iedereen voor de hulp!

• Lappieboy
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-05 17:00

Lappieboy

voltijd nerd

Hier vanochtend hetzelfde probleem.
Opgelost dankzij @Prullenmand.

Truth is, the game was rigged from the start.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:29
Ik begin hier ook ontzettend veel last van te krijgen. Lijkt me gek dat spam invites automatisch in je agenda terecht komen. Lijkt me niet de bedoeling. Dikke fail van Microsoft
Pagina: 1