Ik heb een hanglamp gekocht met rookglazen bollen waar je E14 lampen in kan draaien. Nu dacht ik de perfecte dim-to-warm LED-lamp te hebben gekocht, namelijk de Master LED candle DT2.5-25W E14 B35 CL G. Deze ziet er op het plaatje prima uit met een subtiel "Philips" logo:
:strip_exif()/f/image/CpYYiV9RoTTmcQWP7ET3kZjX.jpg?f=fotoalbum_large)
Helemaal niks mis mee, maar nu ik ze binnen heb blijkt dat ze er wat anders uit zien in de praktijk:
:strip_exif()/f/image/OSsfQg6luXm2ir2fBkNg7Xf8.jpg?f=fotoalbum_large)
Midden op de lamp staat een hele lap tekst en dat is dus vol in het zicht. Ik had nog gehoopt dat het niet op zou vallen als je de lamp aan hebt, maar vooral als je de lamp dimt valt het heel erg op (sorry voor de slechte foto):
:strip_exif()/f/image/YMDlPzv7ZitELtJNSL9bRx06.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit ziet er natuurlijk niet uit, dus ik ben al in de weer geweest met remmenreiniger, aceton, WD40, ... om het er af te krijgen, maar het zit er goed opgedrukt. Iemand een idee waarom ze dit doen en hoe ik die tekst er wel af krijg?
:strip_exif()/f/image/CpYYiV9RoTTmcQWP7ET3kZjX.jpg?f=fotoalbum_large)
Helemaal niks mis mee, maar nu ik ze binnen heb blijkt dat ze er wat anders uit zien in de praktijk:
:strip_exif()/f/image/OSsfQg6luXm2ir2fBkNg7Xf8.jpg?f=fotoalbum_large)
Midden op de lamp staat een hele lap tekst en dat is dus vol in het zicht. Ik had nog gehoopt dat het niet op zou vallen als je de lamp aan hebt, maar vooral als je de lamp dimt valt het heel erg op (sorry voor de slechte foto):
:strip_exif()/f/image/YMDlPzv7ZitELtJNSL9bRx06.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit ziet er natuurlijk niet uit, dus ik ben al in de weer geweest met remmenreiniger, aceton, WD40, ... om het er af te krijgen, maar het zit er goed opgedrukt. Iemand een idee waarom ze dit doen en hoe ik die tekst er wel af krijg?
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.