KVM switch incl. USB-C video & power

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nbabu
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-05 21:14
Ik zoek een?
KVM switch voor 2 computers, 1 monitor met USB-C incl. power output & zooitje randapparatuur.

Mijn desktop wil ik graag aansluiten op een USB-C poort. Video over DP zou ook fijn zijn, echter moet het minstens 3440 * 1600 op 170hz aan kunnen. Zo niet, blijft monitor direct via de DP.
Mijn randapparatuur zou voldoen met 1 USB-A, want daar heb ik al een USB-hub voor.
Mijn laptop wil ik graag met 1 USB-C kabel aansluiten op de KVM switch, waar "UP" de stroom doorheen gaat en "DOWN" het video signaal naar mijn monitor.
Mijn monitor dus met minstens een USB-C, waar "UP" het video signaal doorheen gaat en "DOWN" stroomvoorziening voor de laptop.

Wat is je budget?
Max €200 voor de perfecte oplossing?

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk wil ik mijn laptop met 1 kabel aan kunnen sluiten op de KVM. En ik wil graag gebruik blijven maken van de power supply vanuit mijn monitor.

Vooralsnog kan ik hier niet de juiste oplossing voor vinden. Als jullie mij kunnen helpen, erg graag!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nbabu
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-05 21:14
Uiteindelijk gekozen voor een ander oplossing.

Het beeld en stroom lopen voor de laptop nog over de USB-C en voor de desktop over de DP. De randapparatuur heb ik grotendeels aangesloten op mijn USB-hub, welke is aangesloten op de Ugreen USB switch incl. USB-C (dit had ik nodig voor mijn webcam) en remote zodat ie netjes weggewerkt zit in de kabelgoot.

Werkt vooralsnog als een zonnetje en erg snel. Erg blij met deze oplossing!